• Amaaanda00

BIM Januari 2023

Hej! Min temp sjönk kraftigt idag på BIM och mensen verkar vara på ingång. vi ger oss nu på försök nummer 7. BIM 11/1. 
    Tempar med NC 

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    3/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 

• Amaaanda00

Jag tycker också att jag ser 🥰

Millannn skrev 2023-01-09 13:20:57 följande:

Hej! 
    Jag tog ett gravtest idag på em med rfsu och tyckte jag direkt såg ett svagt svagt streck. Vet ej om det är spök eller inte! Osäker på hur många dagar efter äl men gissar på 10 dagar efter! 
    Kan ni titta? :)
  • Amaaanda00
    någon som ser något på dom här testen? Det nedersta är ifrån idag. Har bara dragit ner ljusstyrkan. 

• Amaaanda00

Ingen mens ännu.. och tog ett digitalt testa tidigt ifrån CB igår på BIM och det va negativt. Inga som helst tecken på att mensen är påväg heller. Ingen värk i magen eller rygg som jag brukar få dagen innan mens. Brukar även få en lätt mellanblödning 1-2 dagar innan mensen startar igång påriktigt, men inte fått det heller. 

• Amaaanda00
    Vad tror ni? Utifrån NC tempen? Den längst ner är denna cykel. och är just nu på cykel dag 31 utan mens.. har aldrig haft längre än 29 dagar. Brukar ligga mellan 26-28. Tog test igår som va negativt. 

• Amaaanda00
    EnyaLouise skrev 2023-01-29 10:27:29 följande:

Hej!
    Jag hoppar in sent i tråden nu. Jag fick "mens" för tre dagar sen. Men det har varit väldigt mycket mindre än vanligt. Har haft en binda i över ett dygn nu, så på den nivån. Men fortfarnde rött på pappret när jag är på toaletten. Tyckte det var konstigt så tog ett gravtest nu som visade positivt.

Vad är det som händer? Ett missfall trots att jag blöder så lite? Vad ska jag göra nu?

Du kan ha fått en grnombrotsblödning 😊 väldigt vanligt vid tiden när man egentligen skulle ha fått sin mens. 
Svar på tråden BIM Januari 2023