BIM Januari 2023
Hoppar in. 4:e barnet och 2:a försöket för oss. BIM runt 9/1.
Hoppar in. 4:e barnet och 2:a försöket för oss. BIM runt 9/1.
Det kan gå lite upp och, det är inte alla som får en jämn stegring. Du ska försöka ta testet samma tid varje idag (ej morgonurin) och inte dricka 4 timmar före :)
Fortsätt testa så kommer förhoppningsvis de positiva resultatet snart :)
Kan inte heller lägga till mig i tråden. Men har ÄL idag så BIM bör bli 9/1.
lycka till alla!
Håller tummarna att det bara var för tidigt att testa!
Bim -5 idag och kunde inte hålla mig längre. Ett helt blankt test med ett testa tidigt från babyplan.
Jag antar att det inte är kört, men ställer in mig på att mensen anländer om mindre än en vecka. 🙂
Håller istället mina tummar för er den här gången 😁
Jag fick ett suuuupersvagt streck på RFSU när jag testade i eftermiddags.. det dök upp ganska direkt men försvann efter typ 4 min. Är det vanligt att det blir spökstreck på dessa också?
Håller tummarna att det bara var för tidigt! lika tråkigt varje gång man får ett negativt test 😢
Har BIM på lördag (är med andra ord på BIM-3 eller -4), tog ett test vid Kl 04 imorse (ClearBlue testa tidigt) som visade negativt. Blev så himla sorgsen? 😢 Jag vet att det kan visa falskt negativt och att man egentligen borde vänta till missad mens. Men ändå. Gud vad det tar på en att läsa ?inte gravid?.
Detta är vårt första riktiga försök och mina systrar och mamma har haft det väldigt lätt med samtliga graviditeter. Så jag pendlar mellan hopp och tvivel att jag också ska få det någorlunda enkelt.
Ville bara skriva av mig här, det känns fint att dela det med några som jag vet förstår precis hur jag känner ❤️ (även om jag har min sambo, systrar och mamma att prata med).
Har sex dagar kvar till BIM. Har inga symtom alls mer än molvärk och sämre hy. Men å andra sidan har jag ätit ppiller i flera år så har glömt hur min kropp fungerar utan hormoner så att säga. Vågar inte hoppas för mycket faktiskt. Någon mer som har BIM den 10?