• Millannn

BIM Januari 2023

Hej! Hoppar in här, fick precis mens idag efter första försöket till ett syskon. Hoppas på plus till oss alla <3

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    3/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    11/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket, 2 tidiga missfall sedan i juli.
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet

• Millannn

Godkväll tjejer! 
    Vi har haft en tung dag idag med begravning inom familjen. Jag ska ha äl om 4 dagar enligt appen men har haft äl-flytningar i tre dagar och jag känner idag att det är extra mycket som ägglossningsdagen så BIM verkar bli tidigare. Men jag låter mitt gamla datum stå kvar! :) 
    Det blir inget sex idag men igår blev det så det är bra nog.
    Ha en trevlig kväll! 

• Millannn

Hej tjejer! Hoppas ni har haft en fin helg.
    Jag är lite osäker på när jag hade äl då jag hade älflytningar 28-29-30 och var nästan säker på att äl var på 30 trots att äl enligt appen skulle vara den 3dje och då hade jag också lite älflytning på kvällen. Jag har haft mycket symtom och det har känts annorlunda. Men antingen ska jag ha mens den 15de eller 18de. MEN jag har nu fått samma känsla som jag har en vecka innan mens ungefär som en tyngdkänsla neråt och som en blöt känsla. Som man har när man har mens att man kan ?trycka? ut något. Vet ni vad jag menar? Så det känns ganska kört men man ska inte ropa hej än. :) 

• Millannn

Hej! 
    Jag tog ett gravtest idag på em med rfsu och tyckte jag direkt såg ett svagt svagt streck. Vet ej om det är spök eller inte! Osäker på hur många dagar efter äl men gissar på 10 dagar efter! 
    Kan ni titta? :)
  • Millannn

Vad kul att ni också ser men känns nästan som spökstreck? syns inget på dom andra bilderna! Men jag beställde på apotea som kanske kommer imorgon. Det var rfsu testa tidigt! :)

• Millannn

Hej tjejer! tog ett nytt test imorse som var negativt. Men imorse tog jag ett test som mätte 25 hcg och igår var det 10 hc. så nu beställde jag det andra! :) Som sagt, jag vet inte exakt när jag hade äl, trodde jag hade det på fredag den 29 men hade starka äl-smärtor på tisdagen och älflytning så då är det ju väldigt tidigt att testa. ;) 

• Millannn

Godmorgon!
    Toknegativt test idag. Blir att vänta in mensen, lite spännande att se när den kommer. Mellan lördag-tisdag och det är ju stor skillnad! Skrattande
    Jag hoppas det går bra för er andra och att många plussar!!!

• Millannn

Hej!
    Tog ett clearblue som ska säga ?gravid? eller ?inte gravid?. Har ändå lite känningar! Är på äl+13. Tror ni inte att ett felmeddelande dök upp, blir såååå irriterad!!!

• Millannn
    Mathilda999 skrev 2023-01-17 08:07:44 följande:

Plussade idag !

Negativt på ÄL+ 11, kanske något där igår ÄL+12 men tog ett ultratidigt digitalt imorse ÄL+13 (BIM) som sa Gravid ! Hoppas det håller sig hela vägen 🤞

Håller tummarna för er andra ! 

Åååh grattis! Gud vad kul. Det kommer gå så bra så <3
Svar på tråden BIM Januari 2023