• Etaj

BIM Januari 2023

Hej
    Hoppar in här då jag precis fått min mens efter ma i oktober.
    Hade ett ma i juni år också så hoppas 2023 blir ett bättre gravid årGravid
    Lycka till alla hoppas på många plus i januariHjärta

31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket

31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    1/1 Swave - tredje barnet, femte försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    3/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    11/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket, 2 tidiga missfall sedan i juli.
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    19/1 Anonymcola andra barnet
  • Etaj
    t123 skrev 2023-01-04 18:02:24 följande:

Är det någon som har BIM runt nästa helg? Dvs 13-15 januari? Det har jag, vore kul att se om det är fler :)

Jag:)
  • Etaj
    t123 skrev 2023-01-04 23:28:16 följande:
    Vad kul!! :) Då är du också precis några få dagar förbi ägglossningen nu förstår jag? Håller tummarna för oss båda! Har du barn sen innan?
    Jag är på ägglossning+5 idag och du? Håller också tummarna för ossGlad 
    Ja jag har 5 st faktiskt, fyra från ett tidigare förhållande och ett i mitt nuvarande och du har du några barn?
  • Etaj
    t123 skrev 2023-01-05 09:14:14 följande:
    Men vad kul med en till med stor familj! Det är vår fjärde vi försöker med! Blev oplanerat gravid i oktober och vi bestämde oss för att behålla, men slutade tyvärr i MA i vecka 12 trots att vi sett ett tickande hjärta bara två veckor innan. Men då vill vi försöka igen, det hann ju ändå gå ganska många veckor och vi började se vår familj som en med fyra barn, så det kändes verkligen som en förlust när det inte blev så. Men det här är ägglossningen direkt efter det så det återstår att se om kroppen är redo eller inte :) Är på ÄL+3 eller 4 idag!
    Ja va kul:D
    Fick också ma i juni vecka 15 stannat i vecka 9 och i oktober vecka 9 stannat i vecka 7 sett hjärta båda ggr, riktigt jobbigt så förstår hur du känner <3 men nu hoppas vi att januari blir vår tur håller tummarna för oss båda<3
  • Etaj
    t123 skrev 2023-01-05 09:49:44 följande:
    Åh fy så himla trist!! Förstår ju att saker kan hända även om man sett hjärtat så men kände mig liksom ändå ganska trygg av att ha sett det! Kommer inte våga lita på det den här gången :/ Ja nu hoppas vi verkligen, verkligen!! Inga fler MA! Låter ju konstigt att säga egentligen men skulle hellre få ett vanligt missfall då som startar spontant istället för att man ska gå och tro i flera veckor att man är gravid och så har allt avstannat. Men som sagt, förhoppningsvis ska det få gå vägen nu! Hur gamla är dina barn? :)
    precis:(
    hoppas hoppas det är vår tur nu:)
    mina stora tjejer är faktiskt så stora som 18,16,14 & 11 och min lille kille är 2 år<3 Hur gamla är dina?
  • Etaj
    t123 skrev 2023-01-05 21:59:46 följande:
    Häftigt med fyra tjejer! Och en liten kille :) Spännande med ett till lillasyskon!! Mina är snart 8, 5 och snart 3! Så yngsta är ju inte så stor, skulle det lyckas nu så skulle det blir lite drygt 3,5 år emellan. 
    ungefär samma för mig det skulle bli 3 år emellan
Svar på tråden BIM Januari 2023