Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM Januari 2023

Hoppar in här. Inte fått min dec-mens ännu så vet ej när nästa ÄL är och därav ingen aning om nästa BIM heller. 
    Lägger till i listan när mensen kommit 😊

Hej på er!
    Nu börjar jag bli lite orolig alltså. Min mens är 19 dagar sen. Inte haft min mens sedan 3 nov. Har galet svullen mage och ont emellanåt, tänk typ mensvärk fast med inslag av ilningar typ.
    Hur ska jag veta när nästa ÄL är? Aldrig haft så lång mens cykel och detta gör mig uppriktigt stressad (vilket inte ökar oddsen att den ska komma). Ska jag ringa gyn eller vad tusan gör man?

Loulou92 som mest har jag varit 2-3 dagar sen, aldrig längre än så. 
    Försökt tempa men min temp är sjukt oregelbunden så är svårt att kunna se ett mönster.
    Hade äggviteflytningar ca 5dgr efter väntad äl (och sista sex-dagen) men även om jag följer det datumet är ju mensen 4 dagar sen. Ska nog ta ytterligare ett test till veckan och ringa gyn för lite rådgivning.. Det föder ju en stress som i sin tur påverkar mensen 🥴😑

Hohoooo äntligen, tror aldrig jag varit så lättad över tant röd tidigare! Nu är mensen kommen på bim +10, nya tag denna månad med såväl tester som tempning!
    Supertaggad på att börja detta år med ett plus! Väntar dock med att lägga mig i listan tills jag fått plus på äl-tester. Enligt kalendern ska den dyka upp på nyårsafton, men det återstår att se 🥴 

Kul att se dig igen foodie92 🤗🤗
    Har du kryat på dig? Vi är inne på varv 3 (!!!) på 6v med feber och hosta. Var in till vc med 7åringen idag då han haft 40,6 i temp i tre dygn.. Huvva mammahjärtat värker.

Hej på er alla och god jul!
    Hoppas ert går bra för allihopa 😍
    Nu är jag och sambon igång på försök... 6 tror jag. 
    Vet inte när jag har äl men vi ska köra på varannan/var tredje dag-metoden. Släppt allt vad heter temp och tester och försöker lita på processen. 😊
    Fick otaliga pikar och kommentarer igår om att det är "vår" tur nu och att vi är dom som har "dispens" på fler barn. Jobbigt med dessa kommentarer, om dom bara visste vad man går igenom och kämpar med. Men det är ju i välmening 😊

Ny bim-lista

PlusPlus
    Qwerty1988
    Planerade BIM
    31/12 Kaktusen94 - andra barnet, andra försöket
    31/12 Barbrastreisand - andra barnet, 8e försöket
    2/1 Raindear860 - första barnet, 10e försöket
    3/1 Hannis1983 - fjärde barnet, femte försöket
    4/1 Andromeda326 - andra barnet, sjätte försöket
    7/1 Sannet - första barnet, andra försöket 
    7/1 Elina24- tredje barnet, tredje försöket efter MA
    7/1 ettanvandarnamn123- första barnet, 6e försöket
    7/1 solros22- andra barnet, 8e försöket
    8/1 Elisabeth83 - 4:e barnet, 2:a försöket 
    8/1 LouLou92 - första barnet, tredje försöket efter MA
    8/1 Anile - 2:a barnet, 5:e försöket
    10/1 Foodie - första barnet, fjärde försöket
    10/1 82lindis - fjärde barnet, 6e försöket
    11/1 Amaaanda00 - första barnet, 7e försöker. Tempar med NC 
    11/1 Sanlin90 - andra barnet 19 eller 6te försöket
    12-13/1 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet  
    13/1 Acire94 Tredje barnet, 5e försöket
    13/1 Lola92 4:e barnet
    15/1 Etaj andra gemensamma barnet 1:a försöket efter ma
    17/1 GuldKvinnan, första barnet och femte försöket
    18/1 Millaann, andra barnet, andra försöket 
    19/1 Anonymcola andra barnet
    20/1 Kazi2, andra barnet 13:e försöket
    22/1 Frufröken, andra barnet, andra försöket
    22/1 Caleido - andra barnet, 13:e försöket
    24/1 Lina95 - första barnet, 3 försöker
    25/1 Oväntadedrömmen - 
    25/1 Swave - tredje barnet, sjätte försöket
    27/1 EnyaLouise - andra barnet, 4e försöket

Nu tror jag att jag har någorlunda koll på äl/bim, utgår från fertila sekretet denna gång. Min cykel verkar ha kortast ner igen efter förra månadens 40 dagar. Har fortsatt med BDG även denna månad och boostar med d-vitamin.
    Har dock ont i brösten idag (3dgr efter äl) så jag har inga höga förväntningar alls. Kommer inte testa mig förrän tidigast tre dagar efter bim och vi kommer fortsätta köra sex varannan dag för att inte missa en ev sen äl.
    Grattis till dig qwerty1988 ❤️❤️❤️

Nu envisades jag inte utan köpte ältest då jag haft känningar idag igen.. 
    Men varför är kontrollstrecket sä svagt?? Är det något fel på testen? Haft två likadana 🥴

Svar på tråden BIM Januari 2023