BIM Januari 2023
Hoppar in här. Inte fått min dec-mens ännu så vet ej när nästa ÄL är och därav ingen aning om nästa BIM heller.
Lägger till i listan när mensen kommit 😊
Hoppar in här. Inte fått min dec-mens ännu så vet ej när nästa ÄL är och därav ingen aning om nästa BIM heller.
Lägger till i listan när mensen kommit 😊
Hej på er!
Nu börjar jag bli lite orolig alltså. Min mens är 19 dagar sen. Inte haft min mens sedan 3 nov. Har galet svullen mage och ont emellanåt, tänk typ mensvärk fast med inslag av ilningar typ.
Hur ska jag veta när nästa ÄL är? Aldrig haft så lång mens cykel och detta gör mig uppriktigt stressad (vilket inte ökar oddsen att den ska komma). Ska jag ringa gyn eller vad tusan gör man?
Nu var matten inte med mig alls. 9 dagar sen enligt kalender. Inte 19
Loulou92 som mest har jag varit 2-3 dagar sen, aldrig längre än så.
Försökt tempa men min temp är sjukt oregelbunden så är svårt att kunna se ett mönster.
Hade äggviteflytningar ca 5dgr efter väntad äl (och sista sex-dagen) men även om jag följer det datumet är ju mensen 4 dagar sen. Ska nog ta ytterligare ett test till veckan och ringa gyn för lite rådgivning.. Det föder ju en stress som i sin tur påverkar mensen 🥴😑
Hohoooo äntligen, tror aldrig jag varit så lättad över tant röd tidigare! Nu är mensen kommen på bim +10, nya tag denna månad med såväl tester som tempning!
Supertaggad på att börja detta år med ett plus! Väntar dock med att lägga mig i listan tills jag fått plus på äl-tester. Enligt kalendern ska den dyka upp på nyårsafton, men det återstår att se 🥴
Kul att se dig igen foodie92 🤗🤗
Har du kryat på dig? Vi är inne på varv 3 (!!!) på 6v med feber och hosta. Var in till vc med 7åringen idag då han haft 40,6 i temp i tre dygn.. Huvva mammahjärtat värker.
Hej på er alla och god jul!
Hoppas ert går bra för allihopa 😍
Nu är jag och sambon igång på försök... 6 tror jag.
Vet inte när jag har äl men vi ska köra på varannan/var tredje dag-metoden. Släppt allt vad heter temp och tester och försöker lita på processen. 😊
Fick otaliga pikar och kommentarer igår om att det är "vår" tur nu och att vi är dom som har "dispens" på fler barn. Jobbigt med dessa kommentarer, om dom bara visste vad man går igenom och kämpar med. Men det är ju i välmening 😊
Ny bim-lista
Nu envisades jag inte utan köpte ältest då jag haft känningar idag igen..
Men varför är kontrollstrecket sä svagt?? Är det något fel på testen? Haft två likadana 🥴
Swawe nej från rfsu, köpta på apoteket. 😩