Tecum skrev 2023-01-20 19:44:20 följande:
Du tycker alltså att PM Nilsson ingår i gruppen grovt kriminella? Märkligt då att han sitter i Rosenbad och inte i finkan...
Hur kom du fram till det?
R berättade att han ljugit för polisen och frågade sedan om han måste dö.
Rataxes skrev 2023-01-20 17:49:28 följande:
Jag har också ljugit för polisen, måste jag dö nu?
mitt svar till R
Padirac skrev 2023-01-20 19:33:34 följande:
Det är generna - du passar helt enkelt inte in i Sverige och kommer inte heller att kunna anpassa dig till Sveriges lagar och kultur då det är en medfödd egenskap att vara brottsling.
Jag tror att grovt kriminella som INTE ljuger för polisen riskerar att dödas av andra grovt kriminella.
jag antar att du reagerar på detta "
Jag tror att grovt kriminella som INTE ljuger för polisen riskerar att dödas av andra grovt kriminella." och det ger din fråga...
Att jag tror att grovt kriminella som INTE ljuger för polisen riskerar att dödas av andra grovt kriminella.verkar motsäga att de som ljuger för polisen måste dö kopplar du att PM Nilsson skulle vara grovt kriminell.
Tecum skrev 2023-01-20 19:44:20 följande:
Du tycker alltså att PM Nilsson ingår i gruppen grovt kriminella? Märkligt då att han sitter i Rosenbad och inte i finkan...
Men jag tror du verkar blandar ihop orsak och verkan också - att sitta i Rosenbad är ingenting som undantar människor från att vaar grovt kriminella, då skulle ju bevem som helt kunna sätta sig i Rosenbad och inte vara grovt kriminell - också grovt kriminella.
Om PM Nilsson är grovt kriminell som skriver vet jag inte - men jag är säker på att sittande i Rosenbad inte är någonting som utesluter eller kräver det.