Lilithsnyatjej skrev 2022-12-01 23:51:38 följande:
Vad känner tjejen för din man? Är hon singel? Vill hon bli ihop med din man? Vill hon ligga med din man? Om din man hade möjlighet att bli ihop med kollegan - skulle han vilja det då? Har ni barn? Har kollegan barn? Är det kanske så att han insett att kollegan inte är intresserad, eller att hon träffat en annan kille, och att han aldrig kommer att få henne? Har han hoppats på henne i flera år eller varför stannade han hos dig om han var så kär i henne?
hon är 24 år yngre och nu gift med ett barn. Han blev ledsen när hon gifte sig. Han tror att hon också var intresserad, då de träffades regelbudet och ingen ville inte prata om sina förhållanden. Han kände sig väldigt bekräftad av henne. Han slutade träffa henne för tre år sen när jag upptäckte det. Men jag upptäckte nytt sms i augusti. han har ju raderat allt, så jag vet inte hur det varit träffar däremellan men han säger att de inte träffats. Nu har jag efter 17 vaknätter och otaliga gräl fått fram att han haft känslor för henne sedan 2017 och att det fortfarande fanns kvar lång tid efter att de slutat träffas. Han hade börjat följa tjejer på insta som liknade henne för två år sen.. Han har alltid betett sig som offer och tar aldrig ansvar för något. vi flyttade från hus till lägenhet, två barn flyttade hemifrån och han kände att han inte längre hade någon roll. istället för nystart och göra roliga saker när vi flyttade till stan, satt han i soffan och tyckte synd om sig själv.
han kollar fortfarande öppet på andra tjejer, så fort han ser någon av samma ursprung som hon.