Inlägg från: Anonym (Churro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Churro)

Skulle ni förlåta mångårig emotionell otrohet

Jag skulle säga att han skulle ta henne istället. Då skulle han säga att han ville ha mig. Det skulle jag tro på. Sen skulle han vara fysiskt otrogen. Då skulle jag göra slut. Från den dagen skulle jag alltid känna igen en lögn när jag såg en och det skulle inte bara vara en välsignelse. 

• Anonym (Churro)
    Anonym (jag) skrev 2022-12-01 12:17:16 följande:
    Fast vad får dig att tro att du öht skulle få reda på att han varit fysisk otrogen?
    Han kommer ju inte komma hem och berätta för dig att nu minsann så har hans emotionella otrohet övergått till fysisk. // Flört

För att känna igen en lögn måste du första kunna se något öht och det är inte alltid så lätt för folk som ljuger berättar sällan för att andra att de ljuger för dem.
    Man lär sig. 
  • Anonym (Churro)
    Anonym (jag) skrev 2022-12-01 12:42:52 följande:
    Ja det gör man men det sker oftast efter att något hänt och du fått reda på det, får du inte reda på det har du ingen möjlighet att lära dig.
    Jag beskrev ovan hur det kan gå till att lära sig. 
  • Anonym (Churro)
    Anonym (jag) skrev 2022-12-01 13:41:52 följande:
    Japp och i den tog du för givet att du skulle få reda på allt vilket jag kommenterade
    Man fattar ju. Sen kan ingen lura en igen. Magkänslan blir jävligt vässad när man lever med lögnare. 
  • Anonym (Churro)
    Anonym (jag) skrev 2022-12-01 14:07:51 följande:
    Ja EFTER att du fått reda på saker, INNAN det fattar du ingenting.

Nej magkänslan är faktiskt nästan alltid minst vässad när det gäller personer i ens närhet som man litar på för om du inte hade litat på dem hade du inte umgåtts med dem. Det är ganska självförklarande att människor som litar på en oxå är de som är lättast att lura.
    Jag övade upp min magkänsla efter att ha levt med en lögn. Men vi pratar förbi varandra. 
Svar på tråden Skulle ni förlåta mångårig emotionell otrohet