Inlägg från: Anonym (Teo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Teo)

Min man och son slåss

Lämna din man. din son är ett barn..

• Anonym (Teo)
    Anonym (Detta går inte) skrev 2022-11-27 20:11:39 följande:

Jag tycker att min man hade en poäng med att pointera ut det, han har inte presterat bäst i skolan det sista. 
    Borde man tvinga sonen att flytta efter att han blivit såpass aggressiv mot hans bonus pappa?

trollar du nu? Ja jag tycker isf att du borde kontakta sociala myndigheter och låta dom ta hand om din son? inte för att han är ett problem utan för att du inte kan se till ditt barns bästa. Din man misshandlar honom och då vill du kasta ut din son?? 
  • Anonym (Teo)
    Anonym (Skojar du) skrev 2022-11-27 20:54:33 följande:

Jag hoppas du skojar. Om inte DU MÅSTE lämna din man. En man som lägger finger på ett barn är ingen man enligt mig. Lämna. Förminska inte hans beteende. Ursäkta inte genom att lägga skulden på din son. Ta ditt ansvar.

Tyvärr har jag träffat sånna här kvinnor. Den värsta va nog en kvinna som hade en man som konsumera stora mängder med barnporr. Hon förstod inte att omgivningen inte ville ha sina barn i närheten av hennes man efter att dom fick reda på detta och ingen förstod varför hon kämpade så hårt för att bli gravid med mannen? som tur var lyckades dom aldrig få barn. Men hon såg inga problem med att bilda familj med en pedofil? 
Svar på tråden Min man och son slåss