Inlägg från: Anonym (Detta går inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Detta går inte)

Min man och son slåss

Jag är helt förtvivlad när jag skriver detta inlägget det har gått över gränsen sen länge men jag vet inte hur man ska hantera detta.
    Jag har varit gift med min man i snart 6 år och har haft ett underbart förhållande men min son och han har aldrig kommit bra överens, båda har ett temperament och har alltid haft svårt att kommunicera men det är inte förråns nyligen dom har brukat våld vid argumentationer där dom flyger på varandra istället för att skrika. Varken min man eller son är fysiskt små utan är båda kraftiga och långa, droppen gick vid middagen med släkten igår när min man började klaga på honom om hur han borde bli mer som sina kusiner.
    Det hela var rätt milt till en början men slutade med att båda proviserades till en såpass gräns att dom flög upp samtidigt och börjades kraftigt att slås.
    Våran släkt är medveten om deras problem men det blev ett jätte ståhej då hans Kusin satt mellan dom och fick ett hårt slag mot magen, min pappa och flera av hans bröder fick sära på dom med våld och jag funderade på att tillkalla polis.
    Vad ska jag ta mig till? Jag kan fysiskt inte stoppa dom, jag hade dött men jag vill inte blanda in soc eller andra myndigheter

• Svar på tråden Min man och son slåss

Han är 15 och bor hemma

Jag tycker att min man hade en poäng med att pointera ut det, han har inte presterat bäst i skolan det sista. 
    Borde man tvinga sonen att flytta efter att han blivit såpass aggressiv mot hans bonus pappa?

Svar på tråden Min man och son slåss