• Anonym (Klant)

Lögner

Hon stack när vårt barn Kalle var straxt över 2 månader. Jag skulle enligt henne varit otrogen och haft "flera tjejer". 
    Stämmer INTE! Hon kom efter några veckor tillbaka och vi sov nakna ihop, hade dock sex endast en gång. 
    Sådär höll det på lääänge. Utflykter, middagar, frukostar och myskvällar med vin och tilltugg. JAG trodde vi hade nåt på gång igen....

Såg ett par 45 or ute utanför hennes sovrum. Jag blev beordrad att ta den andra ingången....Tänkte mkt på de där dojorna och vi fortsatte umgås som ett par (upplevde jag). Mamman fick lght och jag fick en nyckel...(?)Kalle fyllde år och min pappavecka. Gjorde som vi brukade och åkte till mamman, hon uppskattade mkt att hon fick tid med Kalle utanför mammaveckan. Väl framme gick vi in. Upptäckte mamman i sängen med en annan.....det hade pågått några veckor och de hade smugit "för min skull" sa mamman. 
    Ridå ner och nu började

• Svar på tråden Lögner
  • Anonym (Klant)

och nu började vårdnadstvisten....
    Jag sa upp all kontakt pga hennes,som jag såg det,otrohet. Hon förstod ingenting sa hon. Hon var ju singel sedan 1,5 år och knullade vem hon ville.

Under vårdnadstvisten fick vi prata med socialen och göra uttalanden som skickades till tingsrätten.
    I hennes uttalanden stod det att jag var alkoholist, jag ville göra abort, Kalle ville inte vara hos mig.
    ALLT är lögn och dessutom uttalade hon att vprt förhållande var jättedåligt och därför hade hon planerat att dra ifrån mig. Stod INGET om någon otrohet(??). 
    Hon är en elak lögnerska och hon stämde mig på all vårdnad. Resultatet hos TR var fortsatt gemensam vårdnad. Antar att jag "vann" men faen vad svårt jag har att släppa det hon gjort och sagt.
    Rätt ska vara RÄTT! 

Hon har sedan ca 2 år en ny kille som hon skaffade i samband med den första killen. Jag vill definitivt INTE ha tillbaka henne utan mer få upprättelse för lögner och förtal. Kommer givetvis aldrig få detta då hon säger sig inte gjort nåt fel. JAG är ju svarta fåret i hennes värld. 
    Inga bevis för något hon sagt är framlagt då det INTE finns några....Inför TR är det såklart viktigt att kunna styrka det man säger....I detta fall tog TR aldrig upp det hon ljugit om fast jag ville det och bara hade nekat och då hade hon o hennes advokat blivit tvungna att lägga fram bevis.
    Jag då, vad har jag gjort? Satt Kalle främst både i uttalande med socialen och rent praktiskt. Bytt jobb som passar Kalle bättre på förskolan. 

Vill ibland bara stämma all vårdnad på henne och få upprättelse för hennes jävla lögner. Såklart ska jag inte det då Kalle behöver sin mamma.
    Hur hade du gjort?
    Mvh 

• Anonym (Klant)

Hon fick en orosanmälan från fsk då hon "inte orkade åka till fsk med barnet" och "sjukskrev barnet väldigt ofta" Grejen är att barnet är gravt autistisk och MÅSTE ha stabilitet och rutiner. Hennes sätt fick barnet att må väldigt dåligt. 
    När barnet var 1 tog hon timeout på hen. Hon lät barnet leka med en dildo. Hon presenterade barnet för sin kk. ALLT detta ser hon som normalt beteende. 

Svar på tråden Lögner