• Anonym (Anonym)

Fortfarande plus

För lite mer än 5 veckor sedan fick jag blödning när jag förväntade mens, dock var jag säker på att det var missfall då jag hade fått symptom och haft flertalet missfall innan. Tänkte inte mer på det men två veckor senare testade jag för att se att hcg hade gått ned. Stod 1-2 veckor (Clearblue). Kontaktade barnmorska som rådde mig vänta två veckor till innan nytt test. Några dagar innan nytt test fick jag min mens eller liknande. Testade mig sedan och det var fortfarande positiv. Senast igår hade jag positivt test och mina bröst känns tunga. Känns märkligt att testet visar + då jag fått två större blödningar och där den första var såpass tidigt. Är det någon mer som har varit med om liknande? Har bokat tid för vul nästa onsdag men kan inte släppa tanken att det skulle vara något. Tidigare missfall jag har haft har jag fått negativt test bara någon vecka efter.

• Svar på tråden Fortfarande plus
  • Anonym (Anonym)

Ingen som har haft positivt test såpass långt efter missfall/större blödning (vid bim)? Och där viss symptom sitter kvar. 

Svar på tråden Fortfarande plus