Inlägg från: Anonym (Slutfjantat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slutfjantat)

Min 13 åring tillsammans med 18 åring.

Din dotter är ett barn och han är en ung vuxen. Jag hade kontaktat skola och soc och bett dem om hjälp. Jag hade satt stränga regler om att efter skolan går man hem punkt slut och sett till så en vuxen hämtade henne efter skolan varje dag och på helger så hade hon fått hänga med mig. (lås på fönster om så hade behövts.) Varje gång hon inte är där hon skall vara hade jag gjort en polisanmälan. 

Sen hade jag tagit kontakt med killen och hans familj och förklarat att din dotter är ett barn, hon har inte laglig ålder för att ha sex så det är per automatik våldtäkt och varje gång hon var med honom kommer du göra en polisanmälan om just det och även mot föräldrarna om inte de agerar. 

Jag hade gjort allt för att hindra henne från att vara med honom. Om det så betydde att hon var kopplad till min sida så fort hon inte var i skolan (och i skolan skulle jag se till att kolla upp hela tiden så hon var där). Prata även med hennes vänners föräldrar, berätta för dem vad hon håller på med så kan de hjälpa till. Hon får inte sova över hos någon om inte du också är där... 

Kan även vara så att du kan stoppa saker genom att se över hennes garderob mm... Hon är ett barn. Se till så hennes kläder visar hennes ålder och inte som om hon är 10 år äldre... Ser allt för många barn 10-14 som är klädda som vuxna på väg ut på krogen när de går till skolan eller hänger med kompisar! Fattar inte hur föräldrar kan vara ok med det! Nej jag är inte pryd, men push up bh med vaddering på små töser som inte har bröst ännu, tillsammans med urrigningar och superkorta kjolar mm är inte kläder för barn! Och lägg sedan till att de har 7 kilo smink i ansiktet.... 

Nej påminn henne om att hon är ett barn. 

Svar på tråden Min 13 åring tillsammans med 18 åring.