Inlägg från: Anonym (Emma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma)

Farligt att bli gravid direkt efter missfall???

Hej! Liknande har hänt mig precis nyligen. Ma den 3 nov  i v 9+6 å vid koll med läkaren på vul den 8 november var allt ute å läkararen såg att jag hade ägglossning när som helst. Vi fick till det ca 15 timmar efter vul så nu hoppas vi 😊 men jag är också lite orolig eftersom jag på fredagen 10 nov fick sån huggande känsla långt ner i magen några timmar, lite liknande känsla som jag fick den 3e nov mär jag började blöda vid MA (kanske det var ägglossningen?) Som sen försvann. 

Den 23e tänkte jag ta ett test iallafall. Läkaren sa till mig att det bara var hem å bli gravid nu mär hon såg ägglossningen på vul så jag väljer ändå att i te oroa mig 😊 när kan du testa å se om det tagit sig för er?

• Anonym (Emma)

Glömde skriva det att vi har 2 missfall I år. Det första I våras som var utomkveds där de fick operera bort ena äggledaren på mig.

Jag blöder dock ingenting. Efter MA blödde jag bara 1 dygn

• Anonym (Emma)

Den 23e visade clearblue digital ej gravid.. Men..  brösten ömmar och ingen mens. Springer å kissar ofta! Men att mensen inte kommit behöver ju inte tyda på något med tanke på ma. Fast läkaren såg att jag hade ägglossning på gång dem 8e november så mensen borde ju dyka upp snart! 

Hur går det för dig? Hur mår du? 🌸

• Anonym (Emma)

Nej men åhh! Det ser ju positivt ut!! Jag plussade också idag 😍😍😂😂 har svårt att förstå det här 😍 jag köpte ett clear blue digital test. Det tar ju ca 5 minuter innan testet visar iallafall så gå och köp ett sånt så ska du se att du får tydligt imorgon bitti säkert! 

Grattis till oss!! 😍😍😍 

• Anonym (Emma)

Åh jag trodde att du testat idag också! Men då håller jag alla tummarna att du får positivt imorgon 🥰 jag tycker att det låter som att du är gravid!!

• Anonym (Emma)

Tyvärr  började jag att blöda. Så det blev ingen bebis denna gången heller  💫❤️ hur går det för dig?

Svar på tråden Farligt att bli gravid direkt efter missfall???