Farligt att bli gravid direkt efter missfall???
Jag hade en MA 26de oktober, va på kub 25de och såg fostret inte varit levande sedan v 6-7.
Börja blöda väldigt mycket och mycke klumpar kom från 26de okt fram till 6 nov va inne på Gyn akuten när jag inte kunde röra mig av smärta och värkar, dom gjorde vul o visade sig det inte va mycket kvar men kroppen kommer få ut allt och d va på väg ut.
blöde bruna flygningar i några dagar även neg grav test och sedan började vi försöka igen.
hade ÄL förra veckan plussade med CB digital test, fick dock ingen blinkade gubbe dagen innan utan direkt en glad gubbe ena dagen.
men började sedan blöda dagen efter inte mycket men ändå en blödning. och den har nu gått fram o tbx från inte blöda nånting alls inte ens bruna flytningar till blöda lite.
Nu till mina frågor, är det normalt att det är så? Kan det vara rester kvar ändå? Är det farligt om jag skulle bli gravid nu för vi var väldigt aktiva under ÄL Och jag brukar ha väldigt lätt att bli gravid (blivit grav på pstav, p-piller och dagen efter piller) så finns en chans. kan d va täcken på infektion att jag börjar blöda så där, haft ont i magen fram o tbx. Hur länge borde man vänta tills man försöker igen?
någon som blivit gravid direkt efter missfall, i sånna fall blev det några komplikationer eller gick allt bra?
haft 4 aborter och 4 missfall nu detta är första gången vi verkligen försökt så vill nästa grav ska lyckas