Inlägg från: Anonym (Storfotad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Storfotad)

Hjälp med skor

Jag har lite svårt att sätta mig in i att det är svårt att hitta damskor i stl. 39 då jag själv har stl. 42. 
    Jag kan dock relatera till att det är svårt att hitta det man söker och tipsar om att sortera på färg, stl. och klackhöjd på Zalando och Footway. Jag brukar göra de jag ser som potentiella skor som favoriter och oftast finns också funktionen "liknande".

Kanske kan du t.o.m. söka på din gamla favorit och hitta en liknande.

• Anonym (Storfotad)
    Anonym (Shoegazer) skrev 2022-11-14 09:41:32 följande:

Tydligen fattade alla utom jag att det var en tråd om att få bekräftelse på sitt utseende så det stämmer inte, du som skrev att folk inte bryr sig. Känner mig så oerhört dum nu som tipsade om att gå till skoaffären när syftet var att berätta om det svåra i att vara hela 1,77 med nätta fötter. Haha! 

Fast det behöver det ju inte alls vara. Man kan mycket väl tycka att man är för lång och har för stora fötter trots att vi är många som har det än "värre".

Jag håller tummarna för att TS hittar bra ersättare till de trotjänare hon haft. Väldigt svårt att tipsa om vad det skulle kunna vara, eftersom TS inte berättat om modellen som funkat.
Svar på tråden Hjälp med skor