Anonym (Kaka) skrev 2022-11-14 00:19:23 följande:
Tips och råd vill du verkligen ha det, finns bara två alt. Lämna el fortsätta. Uppenbarligen vill du fortsätta oavsett vad med förhoppning förändringar kommer att ske, vilket du gör dig sj en otjänst om du står kvar för du förtjänar väl bättre? Det var ingen fråga utan ett konstaterande. På köpet får du svärmor och hennes fullvuxna bebis hon ska överbeskydda och påverka.
Självklart lämnar jag inte mitt livs kärlek för att hans mamma är elak.
jag är ihop med honom, inte henne.
Däremot undrar jag vad hennes beteende kommer ifrån?
det är en sak att vara beskyddande o vilja sitt barns bästa och att vara elak och aggressiv.
Om han älskar mig och är lycklig med mig, och jag är en ordnad tjej med utbildning, planer, körkort, är trevlig och uppfostrad så borde hon ju tycka om mig automatiskt?
Hans pappa tycker om mig skarpt.
jag känner mig välkommen av hans pappa men intr hans mamma.
jag har inte gjort henne något illa alls. Ändå stör hon sig på att jag ens skrattar?
Hon kanske tycker att jag inte har flyttat ut än fast jag kommit in i den åldern nu, men jag måste bli klar med min utbildning först (nästa år) för att få en bra inkomst. Sen flyttar jag.
han spenderar mycket pengar på mig / oss av sin lön(jag betalar självklart också så mycket jag kan) . Då vi gillar äventyr, hittar på saker, han Köper saker ibland till mig.
jag köper ibland saker till honom men har haft mycket lägre inkomst nu sista tiden.
men de ska väl hon skita i?
har hon hört oss haft samlag? xD hoppas inte! Haha.
Kan det vara de som stör henne? Eller varför e hon så elak helt plötsligt mot mig och fryser ut mig?
jag trodde vi var vänner då allt varit bra under flera månader tills nu. de va lite såhär för nått år sen också