• Shape

    70 +

    Några 70 + här som f.f. har sex, byter gärna erfarenhet med er.

  • Svar på tråden 70 +
  • Lazzi
    Anonym (Lady76) skrev 2022-11-14 09:32:51 följande:

    Godmorgon, har sex med en herre på 71 år (jag 76 år ung) varannan helg/en gång per månad. Etiskt  och moraliskt kan man påstå vi på glid när min älskare är gift med en 55-årig kvinna. De ska ha så kallat öppet. Vem vet? Vill lita på vad mannen säger. 

    Vi har njutningsfullt romantiskt sex och mer avancerat när vi båda vill och kan. Älskaren har penishållare. Använder själv östrogenvagitatorer ett par gånger i veckan t n. Gynekologen fastslår mitt underlivs slemhinnor ser ut och fungerar som en 35 årig kvinnas. Inget att klaga på med andra ord! Vill fortsätta med herrbesöken så länge lusten och pirret finns hos oss och mellan benen. 


    Vad härligt de låter man blir lite avis 😉
  • Anonym (norrmannen)

    Jag har knullat flera sköna 70+ kvinnor, och en 75+.  Ingen utav dom ser ut som sin rejäla ålder, vissa kvinnor håller sig otroligt bra, är kåta och har en stark sensuell och erotisk utstråling. Inget problem med torra och ömma slämhinnor där nej ;)     Du kan nästan se på dom att dom inte är klara för att bli gamla riktigt än, och att dom längtar efter nåt ....... Rejält (!)  ;)   Booka en mittveckakryssning grabbar.

  • Anonym (Johnny Toppen)
    Jag 70, frun 64. Vi har sex regelbundet som klockan en gång i veckan. Jag njuter enormt. Behöver mitt blå piller och hennes slida klarar inga långa penetrationsstunder, men herre gud det finns så mycket skönt man kan göra med och utan batteridrivna leksaker. Närheten är det viktiga.
  • Miss Sunny
    Anonym (norrmannen) skrev 2024-10-16 23:04:17 följande:

    Jag har knullat flera sköna 70+ kvinnor, och en 75+.  Ingen utav dom ser ut som sin rejäla ålder, vissa kvinnor håller sig otroligt bra, är kåta och har en stark sensuell och erotisk utstråling. Inget problem med torra och ömma slämhinnor där nej ;)     Du kan nästan se på dom att dom inte är klara för att bli gamla riktigt än, och att dom längtar efter nåt ....... Rejält (!)  ;)   Booka en mittveckakryssning grabbar.


    Tackar så ödmjukt, du ger mig håpp för framtiden ;)
  • Anonym (Man)

    Sexuell lust upp i åren finns nog.
    En kvinna som är 83 raggade på mig.
    En annan kvinna so är 70 är riktigt på.
    Jag är 61.Har inte anammat deras erbjudanden. 
    De är dock riktigt sugna.

  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Man) skrev 2024-10-18 16:36:02 följande:

    Sexuell lust upp i åren finns nog.
    En kvinna som är 83 raggade på mig.
    En annan kvinna so är 70 är riktigt på.
    Jag är 61.Har inte anammat deras erbjudanden. 
    De är dock riktigt sugna.


    Om dom är knullbara, kör hårt !     Inte alla ser ut som sin biologiska ålder.
  • SpiritualHawk

    Hej gott folk !! Jag tänkte bidra lite till tråden men jag är såklart beredd på att folk kommer ha synpunkter viket man har rätt att ha. 
    Jag är är 23 år och min älskarinna / sugar mom. alternativt den kvinna jag har någon form av relation till råkar vara 70. Vi känner varandra sedan flera år tillbak men i nuläget så hyr jag ett rum hos henne efter som att hon råkar bo på den ort där jag studerar på universitetet. 
    Som ni säkert förstår så har vi en sexuell relation vilket har på gott i ca 1 år.

    jag kunde inte tänka mig att en kvinna i den åldern skulle vara så kåt men sexet är jätte bra och de är regelbundet.
    det var kanske inte top från början men vi har utvecklat det, det går så klart åt en del glidmedel efter som att hon inte alltid blir tillräckligt våt trots att hon är jätte kåt.
    ibland har vi sex helt utan penetration, problemet är att om hon inte blir tillräckligt  våt så känns det obehagligt.
    Att min penis blir stenhård och att den är relativt grov gör att det inte riktigt funkar , hennes tidigare blev tydligen inte riktigt stenhårda på samma sätt som jag.
    Vi har dock utvecklat sexet och de gånger vi ej har penetrerande sex så är akten både längre och väldigt skön vi har lärt oss att experimentera. 

    fråga om ni undrar något , och jag undanber mig elaka kommentarer.

    äldre dam yngre man , inget konstigt även om vår åldersskillnad är stor 
    hoppas på konstruktiva kommentarer 

  • Allan 1

    Härligt och läsa, tycker inte det är något fel . Ni båda mår bra och njuter av det, bara att fortsätta så länge ni båda vill.


    SpiritualHawk skrev 2024-10-19 19:44:18 följande:

    Hej gott folk !! Jag tänkte bidra lite till tråden men jag är såklart beredd på att folk kommer ha synpunkter viket man har rätt att ha. 
    Jag är är 23 år och min älskarinna / sugar mom. alternativt den kvinna jag har någon form av relation till råkar vara 70. Vi känner varandra sedan flera år tillbak men i nuläget så hyr jag ett rum hos henne efter som att hon råkar bo på den ort där jag studerar på universitetet. 
    Som ni säkert förstår så har vi en sexuell relation vilket har på gott i ca 1 år.

    jag kunde inte tänka mig att en kvinna i den åldern skulle vara så kåt men sexet är jätte bra och de är regelbundet.
    det var kanske inte top från början men vi har utvecklat det, det går så klart åt en del glidmedel efter som att hon inte alltid blir tillräckligt våt trots att hon är jätte kåt.
    ibland har vi sex helt utan penetration, problemet är att om hon inte blir tillräckligt  våt så känns det obehagligt.
    Att min penis blir stenhård och att den är relativt grov gör att det inte riktigt funkar , hennes tidigare blev tydligen inte riktigt stenhårda på samma sätt som jag.
    Vi har dock utvecklat sexet och de gånger vi ej har penetrerande sex så är akten både längre och väldigt skön vi har lärt oss att experimentera. 

    fråga om ni undrar något , och jag undanber mig elaka kommentarer.

    äldre dam yngre man , inget konstigt även om vår åldersskillnad är stor 
    hoppas på konstruktiva kommentarer 


  • SpiritualHawk
    Allan 1 skrev 2024-10-19 21:43:10 följande:

    Härligt och läsa, tycker inte det är något fel . Ni båda mår bra och njuter av det, bara att fortsätta så länge ni båda vill.


    Tackar för trevligt svar , det kan vara lite si och så ibland. 
    Så klart det pågår nu för att vi båda vill, sen var de mycket på hennes initiativ i början. Jag kommer träffa någon mer jämngammal eller någon med mindre ålderskillnad när de är dags för familjebildning etc. 
    I nuläget är de som de är 😀
  • Anonym (Man)
    Anonym (norrmannen) skrev 2024-10-18 17:08:54 följande:
    Om dom är knullbara, kör hårt !     Inte alla ser ut som sin biologiska ålder.
    Javisst, funderar på det.
     Dom brukar skicka mycket vågade bilder.
  • SpiritualHawk
    Anonym (Man) skrev 2024-10-20 14:53:26 följande:
    Javisst, funderar på det.
     Dom brukar skicka mycket vågade bilder.
    Vem är du mest intresserad utav hon i 70 års åldern eller hon i 80 års åldern? 
    Jag tror inte du kommer ångra dig det är 46 år mellan hon och mig. (jag 23 hon 70) 😊. 
  • Anonym (Man)
    SpiritualHawk skrev 2024-10-20 16:11:32 följande:
    Vem är du mest intresserad utav hon i 70 års åldern eller hon i 80 års åldern? 
    Jag tror inte du kommer ångra dig det är 46 år mellan hon och mig. (jag 23 hon 70) 😊. 
    Svårt att säga.
    Hon som är 70 verkar sjukt kåt.
  • Anonym (Johnny Toppen)
    SpiritualHawk skrev 2024-10-20 12:13:20 följande:
    Tackar för trevligt svar , det kan vara lite si och så ibland. 
    Så klart det pågår nu för att vi båda vill, sen var de mycket på hennes initiativ i början. Jag kommer träffa någon mer jämngammal eller någon med mindre ålderskillnad när de är dags för familjebildning etc. 
    I nuläget är de som de är 😀
    Mmm vilken härlig relation för båda parter. Ung man med mogen kvinna är en av mina favoritfantasier, fast jag är en 70-årig man.
  • SpiritualHawk
    Anonym (Johnny Toppen) skrev 2024-10-21 08:05:02 följande:
    Mmm vilken härlig relation för båda parter. Ung man med mogen kvinna är en av mina favoritfantasier, fast jag är en 70-årig man.
    Det var inget som jag förväntade mig när jag fick erbjudandet att hyra ett rum under studietiden. Jag studerar i Lund och hon bor där så det passade bra eftersom jag er fick tag i något boende. Men vi känner varandra sedan tidigare via en bekant till min mamma. 

    Hon är doc inte första äldre damen jag haft en sexuell rellation med  utan den första hade jag som 16 åring.

    och själv har du aldrig haft någon äldre när du var ung ?
  • Anonym (norrmannen)
    SpiritualHawk skrev 2024-10-21 19:06:54 följande:
    Det var inget som jag förväntade mig när jag fick erbjudandet att hyra ett rum under studietiden. Jag studerar i Lund och hon bor där så det passade bra eftersom jag er fick tag i något boende. Men vi känner varandra sedan tidigare via en bekant till min mamma. 

    Hon är doc inte första äldre damen jag haft en sexuell rellation med  utan den första hade jag som 16 åring.

    och själv har du aldrig haft någon äldre när du var ung ?
    Wow !   Hur gick det till, om man får fråga  ? Jag fick min första äldre när jag va 24, ytlig kompis morsa på 52. 
Svar på tråden 70 +