Inlägg från: Tobben |Visa alla inlägg
  • Tobben

Äter ni både lunch och middag?

Jag är normen så det är bara att rätta in sig i ledet.

Kl 6.45: Kaffe
    Kl 9.00: Kaffe
    Någon gång mellan kl 10 och kk 12.00: Lunch (99% av gångerna lagad mat)
    Kl 14.00 Kaffe

Det händer att jag äter efter det, ibland ett mål mat och ibland en smörgås eller en talkrik fil.
    Men oftast äter jag inget alls på kvällarna.

• Tobben

Jag tar illa vid mig när ts hävdar att vuxna människor inte behöver äta både lunch och middag.
    Jag tolkar det som att ts anser att jag inte är vuxen, alternativt en tjockis.
    Eftersom jag nu uttryckt att jag tar illa vid mig så räknar jag med att ts inte skriver mer.

• Tobben
    Anonym (Teddy) skrev 2022-11-15 20:06:58 följande:
    Funkar inte riktigt så Tobben. Det är ts tråd. Du får anmäla den om du blir så kränkt.
    Dessutom, var hävdar ts att vuxna inte behöver äta både lunch och middag? Det är fult att ljuga Tobben.
    Funkar inte riktigt så Teddy. Anmäl mig om du känner dig kränkt.
    Det går inte starta tråd efter tråd och tro att man bara ska få medhåll. Särskilt när man själv säger emot.
    Om man bara vill ha klappiryggendiskussioner bör man önska om det i trådstarten och förklara att man blir kränkt av åsikter som inte stämmer med ens egna och att man därför undanber sig sådana.
    Risken är dock stor att många blir sporrade av en sådan uppmaning och stora sågen tas fram och sågningarna kommer att hagla tätt.
  • Tobben
    Anonym (Teddy) skrev 2022-11-15 21:45:32 följande:
    Jag är inte kränkt Tobben, jag har inget behov av att anmäla nånting. Det är du som har problem med det som ts väljer att skriva i sin egna tråd och jag informerade dig om att det inte funkar att tysta nån på ett forum bara för att man inte gillar tråden.
    Ts vill inte ha medhåll hon vill bara slippa påhopp.
    Du vill få det till hur dåligt det är att ts blir så kränkt när du uppenbarligen blir väldigt kränkt själv, Tobben.
    Du har i allra högsta grad fel och du missar helt min poäng.
Svar på tråden Äter ni både lunch och middag?