Inlägg från: Mimmiimimmii |Visa alla inlägg
  • Mimmiimimmii

Hjääälp

Vi är i kris o tycker så olika. Kortfattat. 23 år som sambo. Sambon hade inget sparande med sig o jag hade pengar från gammelfarmor som pappa,satt i fonder. Fonder som fått bra 9 de är nu uppe i ca 800000 plus på 20 år. Sambon tog över företag som kursat jobbade dag o natt p jag tog allt o åratal. Jag var hemma 6år helt utan fp o 0 i pension..När jag jobbat har jag jobbat deltid o sparat. Han har betalt mer. Han tjänar 70prpcent mer o han har sammanlagt tagit utdelning på 1.8 milj

• Svar på tråden Hjääälp
  • Mimmiimimmii

Hans företag är värt 3 milj idag o han har 500000 på banken. Jag har 1.4 milj på banken. Jag har ingen del ab hans företag o blir besviken när han säger att vi sla ha lika mycket på banken. Han äger 2 bilar o han byggde en stuga. Han ville bygga den o stå för den själv men jag vägrade ta barnen hela sommaren för att hab skulle bli ännu rikare o han kät mig stå på stugan oxå. Det äär min trygghet, jag är så rädd att han ska lämna mig o att jag inte ska klara mig har dåligt jobb o lön. Nu vill han att jag ska skriva över hela stugan på honom för han la in 800000 av sina föräldras arv i stugan. Jag tänker alrdig ta stugan va som än händer men jag känner mig så klyven. Sammanlagt har han ägor på 8 milj o han stör sig på mina pengar på banken o tycker att jag ska ta hela min 50pr lön till våra utgifter varjw månad medan han tar utdelningar o får svarta pengar varje år. Är jag girig? Tänker på hela min pension .

• Mimmiimimmii

Jag hade gärba gift mig o delat lika. Tycker hela mitt liv blev hemskt när han jobbade jämt o jag blev sjuk

Som familj tycker jag man delar. Han tycker bara att sparpengar räknas inte hans företag stugpr prylar osv. 

Svar på tråden Hjääälp