Ni som har haft missfall…
Jag borde vara i vecka 6-7 nu. I söndags hade jag en liten blödning. Bara från ingenstans hade jag super svullen mage, och öm. Så kom det lite blodblandad flytning när jag torkade mig. Rött blod. Lite rosa efteråt men sedan försvann det. Hade inte haft sex eller tränat eller något sådant innan.
Jag har en molande värk hela tiden, kommer och går. Lite hugg och stickningar liksom i underlivet och emellanåt jätte gula flytningar, och sedan helt klara eller inget alls.
Jag har noll symtom, har inte haft något alls sen jag plussade.
Hade ett tidigt missfall för ca ett år sedan, då blödde jag som en vanlig mens precis efter jag plussat.
Har barn sen innan och aldrig har jag blött minsta lilla och symtom kom ganska omgående.
Sedan jag hade den lilla blödningen så har jag haft mina ?nattsvettningar? som jag alltid har dagarna innan min mens. Vaknar på natten av att jag badar i svett. Läste någonstans att dom beror på att östrogenet sjunker före mens, så jag går nu och bara väntar på mera blod. Kan inte slappna av och känner efter alldeles för mycket hela tiden.
Någon som haft missfall som sett ut så här? Jag är bombsäker på att jag har fått missfall..