Inlägg från: Anonym (Hepp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hepp)

Min man vill inte ha sex men tittar på nakna Instagrambrudar

Det är uppenbart väldigt olika. Några av mina kvinnliga kollegor har fått två eller fler barn och ser ändå "top notch" ut. Sen en och annan som bara fått ett och sväller upp som en överjäst deg.

De smala, tränade mammorna har dock träning som intresse, gym, löpning och mountainbike.

Jag tycker det borde vara självklart att hålla sig i form. Det känns som om de flesta ser det som lika vanligt och viktigt som att borsta tänderna. 

Ligger man i soffan och "unnar" sig så går det fort utför.   

• Anonym (Hepp)
    Anonym (Vill mera) skrev 2022-11-09 09:20:52 följande:

Förhoppningsvis så borde han väl rimligen ha pratat om detta med henne om det är en sådan fråga och det är något som stör honom. Och hon kanske är gnällig i sin text just för att hon har försökt förbättra läget, men möts av noll respons?

Jag talade om för min x-make att jag tyckte han med sin växande ölmage, flint och noll ansvarstagande för hem, barn och relation var oattraktiv, men se det brydde sig ju inte han om att jag tyckte för han var ju nöjd med både sin kropp och sitt liv, så varför gnällde jag för? Att jag inte ville ha sex med honom pga detta var bara trams från min sida enligt honom... Göra något åt det för att vi skulle ha mer sex fanns inte på världskartan.

Min nuvarande man har ingen sexlust  längre och jag har frågat vad JAG kan göra för att vi ska ha ett fungerande sexliv för jag går under. Han hävdar hela tiden att det verkligen inte beror på mig utan det endast ligger hos honom, men han tycker tydligen inte att det är tillräckligt viktigt för att ta tag i och lösa så vi har ett aktivt sexliv. Så jag är så tacksam att vi inte bor i hop för visar han ingen mer vilja att ta tag i detta så är det finito!

Det KAN ju vara så men vi vet ju inte. Många gånger sitter folk och gissar i sådana här trådar. 

Det KAN ju även vara så att vi bara får höra hennes subjektiva sida av problemet. Om hennes man hade skrivit på FL och beskrivit sin sida av problemet så hade man kanske tyckt att det var han det var synd om. 

TS KAN ha rätt i det hon skrivet, hon KAN även vara en offerkofta ute efter lite stöttning i sitt inbillade problem. Vi vet inte. 

Svar på tråden Min man vill inte ha sex men tittar på nakna Instagrambrudar