Inlägg från: Anonym (Vill mera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill mera)

Min man vill inte ha sex men tittar på nakna Instagrambrudar

Anonym (Han) skrev 2022-11-09 08:14:54 följande:

Han tänder väl inte på dig. Vad gör du för att han ska tända på dig ? 

tar du ansvar hemma? Gör du hans vardag härlig ? Gnäller du o har dålig attityd som man märker i din text ?

Förhoppningsvis så borde han väl rimligen ha pratat om detta med henne om det är en sådan fråga och det är något som stör honom. Och hon kanske är gnällig i sin text just för att hon har försökt förbättra läget, men möts av noll respons?

Jag talade om för min x-make att jag tyckte han med sin växande ölmage, flint och noll ansvarstagande för hem, barn och relation var oattraktiv, men se det brydde sig ju inte han om att jag tyckte för han var ju nöjd med både sin kropp och sitt liv, så varför gnällde jag för? Att jag inte ville ha sex med honom pga detta var bara trams från min sida enligt honom... Göra något åt det för att vi skulle ha mer sex fanns inte på världskartan.

Min nuvarande man har ingen sexlust  längre och jag har frågat vad JAG kan göra för att vi ska ha ett fungerande sexliv för jag går under. Han hävdar hela tiden att det verkligen inte beror på mig utan det endast ligger hos honom, men han tycker tydligen inte att det är tillräckligt viktigt för att ta tag i och lösa så vi har ett aktivt sexliv. Så jag är så tacksam att vi inte bor i hop för visar han ingen mer vilja att ta tag i detta så är det finito!

Svar på tråden Min man vill inte ha sex men tittar på nakna Instagrambrudar