Inlägg från: Kockobello |Visa alla inlägg
  • Kockobello

Min man vill inte ha sex men tittar på nakna Instagrambrudar

Anonym (Anonym) skrev 2022-11-08 16:55:00 följande:

Det finns massor av sådana män men långt ifrån alla är på det sättet som du beskriver. Jag har haft flera förhållanden med män som lever denna form av dubbelmoral och jag har kommit till insikten att detta är inget som jag vill satsa på. Att leva ut sin sexualitet är en sak, sättet hur man lever ut det är en annan sak. En man som låtsas vara feminist t ex och samtidigt runkar till porr går inte riktigt ihop enligt mitt tyckande. Jag anser detta som oärlighet och det är något som jag inte vill ha nära mig. Samtidigt blir jag så himla besviken över alla porrskadade men som inte bryr sig någonting om sin omgivning. Visst, inte alla är porrskadade men många tittar och påverkar sina partners på ett negativt sätt.

Jag har som sagt väldigt svårt för det där och har avslutat förhållanden pga detta. Har hittat en man för några år sedan som inte lever denna dubbelmoral. Det känns som att det ändå finns hopp.  

Ja, jättehemskt.

För kvinnor gillar inte sex.

Lol 
  • Kockobello
    Anonym (K) skrev 2022-11-09 16:06:40 följande:

Så... hur ska man kunna ge sin man ett barn utan att riskera att få ett slappt underliv då? Tror ändå en vettig man värdesätter sitt barn 100 gånger högre och den smärtstillande uppoffring hans partner gjort där än tajt sex.

Kejsarsnitt.
Svar på tråden Min man vill inte ha sex men tittar på nakna Instagrambrudar