Inlägg från: Anonym (Gosis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gosis)

Oattraktiv efter barn

Hej. 

Jag upplever att jag är oattraktiv efter att jag fått två barn. Brösten är fylliga men längre magen är degig o har lagt på mig i vikt överlag efter sista barnet. Vanligtvis älskar jag att ha sex men nu kan jag inte riktigt slappna av för att jag känner mig oattraktiv.  Är det någon annan som känt såhär? Finns det något som kan hjälpa? För sexlivet dör liksom ut o nu börjar oron att min partner snart hittar nån annan ...

• Svar på tråden Oattraktiv efter barn
  • Anonym (Gosis)

Ja , jag vet inte om man måste jobba på att trivas i sin kropp efter att man genomgått graviditet. Min sambo tycker jag är fin. Men jag känner ändå att ja så kanske det är. Men ja hade varit betydligt mer attraktiv om jag var något fastare i kroppen. 

• Anonym (Gosis)

Jo fast jag trivs inte i min kropp o går gärna i stora kläder för o dölja figuren. Så jag kommer inte komma iväg till  ett gym.  Jag kan tänka mig övningar hemma men ja önskar bara att man kunde vara stolt o trygg i sin kropp efter så stora påfrestningar som graviditet. Slapp hud ränder osv. 

• Anonym (Gosis)

Du verkar vara en klok man.
    Du har så rätt i att man är sin egen fiende. Ja försöker men ja jämför mig också Med folk som kanske stoppat in silikon möblerat om lite här o där på kroppen tränar stenhårt m.m. Vilket är dumt. För jag ser ut såhär o de är ju helt normalt att kroppen ändras såklart. 
    Men det tar mycket energi ifrån mig tyvärr. Som ja kunde lägga på annat viktigt.

• Anonym (Gosis)
    Kockobello skrev 2022-11-08 18:17:15 följande:
    Kroppen ändras när man tränar också.
    ja de fattar jag med. men förstå poängen. jämför sig istället för att älska den man är
Svar på tråden Oattraktiv efter barn