Är detta en början på missfall?
Jag plussade förra veckan. Så borde vara i ca vecka 5. I går morse hade jag jätte ont i magen, var svullen och öm. ungeför som samma känsla just Innan mensen kommer.
Helt oväntat fick jag ändå en väldigt blodblandad flytning när jag torkade mig. Klart rött blod. Blandat med vanliga flytningar. lite rosa när jag var på toa senare för att sedan övergå i oförgade/vita/gula flytningar Som var ganska rikliga sedan dess.
Samma molande värk kommer och går, sticker lite i nedre delen av magen ibland och jag har inga känningar att jag är gravid ännu. har inte känt något alls sen jag plussade.
Hade ett tidigt missfall för ett år sedan, då blödde jag som vanlig mens typ 1-2 dagar efter att jag plussat. Så hann knappt tänka att jag var gravid.
Nu går jag och oroar mig och väntar på störtblödning här på jobbet.
Är detta missfall igen? Någon som vill berätta om dom varit med om en sån här blödning? Och kan det komma lite blod, sen uppehåll innan man blöder igen? Oroar mig för att det ska komma mer.
Aldrig blött under mina tidigare graviditeter. Men alltid haft en nid blödning lite innan bim och det hade jag även nu så tror inte att detta är det.