• Peter38

Är det viktigt att han kommer…?

Anonym (Är viktigt för mig) skrev 2022-11-07 11:49:42 följande:

Jag tycker det är viktigt för mig att jag får honom att komma. Skulle inte vilja göra som ofta i porrfilm att han runkar i slutet av sexet och tar det ifrån mig. Jag vill ge honom orgasm inte att han ger sig själv det.

Det är viktigare för mig än min egen orgasm. I porrfilm när kvinnan ger oralt så är det så ibland med att hon ger en stund sedan runkar den manliga skådisen tills han kommer. Det är nog det värsta. Skulle ta bort hela det fina i det och verkligen tar grejen ifrån henne. Skulle en man vilja göra så, ta ifrån mig det när jag ger ja då kan han väl runka bara då. Jag gillar verkligen att ge oralt även det ser jag som något för bägge parter. Men det skulle förstöra upplevelsen för mig.

Jag förstår dig, men som en man som har svårt att komma, oavsett partner, så smärtar det att läsa.. jag kan leva utan att komma ibland, men 7-8 gånger av 10 så avslutar jag med att runka när hon stimulerar min anal på olika sätt.

Hon tycker det är lite jobbigt, liksom jag hade tyckt om hon aldrig kom, men det gör hon, varenda gång i princip.
Svar på tråden Är det viktigt att han kommer…?