Nmg skrev 2022-11-04 07:27:28 följande:
Tack så mycket, innerst inne är vi lgh människor, det är ändå en viss frihet med Lgh även om många anser att det är som att vara inlåst för Att man inte kan gå runt i en trädgård. Vår plan är att hyra något utomlands på somrarna och var där några veckor. nu ska vi bara få huset sålt också i dessa tider haha
Jag är uppväxt med radhusträdgård men det var någon annan som tog hand om den, och ärligt talat var den inte speciellt vårdad, även om det var väldigt härligt att ha fruktträd och smultron som liten. Och gräsmatta! Så jag förstår att man kan vilja ge det till ett barn, men att ge flera veckors utlandssemestrar till sitt barn varje sommar är också fint.
Drömmer ibland om hus eller lägenhet i markplan för att bara kunna gå ut på uteplatsen, men tycker nu att det är otroligt skönt att slippa insyn högre upp också. Det var nog det där med hus och insyn som drog mig till ditt inlä
gg.Skönt att ni har valmöjligheter, och att någon annan kan få glädje av ert hus istället. Oj vad det skrevs om villabrist ett tag, hoppas att det jämnar ut sig lite nu.