Vet ensamstående mammor att dom är lägre i rang?
Ts, du är ju inte ens med och diskuterar, snacka om att bara starta en tråd för att provocera singelmammor. Har du blivit nobbat av några singelmammor som inte vill ha dig så nu är du ute efter en liten hämnd?
Jag har inga barn och kommer heller aldrig få eftersom jag är 41 och singel. Har full förståelse för att jämnåriga män med barn inte vill ha mig.
Har barn i min närhet, men jag kan aldrig på riktigt förstå hur det är att vara förälder. Det går inte att föreställa sig om man inte själv är det.
Skulle iofs heller inte vilja ha en man med barn, det skulle då vara som särbo på hans barnlediga veckor, ja för vill ju inte ha en man med barn som inte tar ansvar för dem.
Samtidigt kan jag ju inte heller ha en relation med en man som vill ha barn av förklarliga skäl.
Så den enda som skulle passa mig vore en man utan barn som heller inte vill ha barn. Eller mannen med barn som jag kan vara särbo med.
Så är livet vettu. Alla matchar inte med alla. Men fattar inte vad du menar med "lägre rang". Vadå? Har vi en nationell rangskala likt riktigt hemska diktaturer? Hade inte en aning om det. Eller menar du i dejtingvärlden? Surprise, folk söker olika och står ut med mycket de inte hade planerat för för kärlekens skull. Tom en massa barn. Eller någon utan barn, fast "kravlistan" säger att hon egentligen borde ha barn.