Inlägg från: Anonym (Yeah) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yeah)

Vet ensamstående mammor att dom är lägre i rang?

Haha det är alltid så kul med människor som försöker sig på att projicera förlegad skit och shamea hejvilt, samtidigt som jag vet inte hur många gånger jag avvisat män som dig och då är jag surprise! mamma med två barn.
    På något sätt är det alltid ni som är de värsta att skaka av sig, grabbar som inte riktigt kan hantera att bli förälskade i en kvinna som inte passar er socialt ofräscha mall, vet ni om att ni har en del inom er att deala med, förmodligen från er egen barndom och uppfostran?
    Hursom, fortsätt gärna med det, det gör det så mycket enklare att direkt sålla bort personer som jag har noll intresse av att inleda något seriöst med.

• Anonym (Yeah)

TS verkar missa att på varje singelmamma finns en singelpappa, har mamman dessutom barnet på heltid vilket är vanligare än omvänt, så är ju hon den bättre parten av de två som inte överger sitt barn. Män utan barn i medelåldern tänker jag spontant att det kanske inte funnits någon långvarig relation i historiken eller att man är steril, alternativt prioriterat bort det pga jobb eller livsstil = inte för mig ändå. 

Svar på tråden Vet ensamstående mammor att dom är lägre i rang?