Vet ensamstående mammor att dom är lägre i rang?
Ja, de vet, och därför stannar de i dåliga kk/av och på-relationer med män som du, eftersom även singelmammor har sexuella behov.
Ja, de vet, och därför stannar de i dåliga kk/av och på-relationer med män som du, eftersom även singelmammor har sexuella behov.
Åååh, snigelfarsa. Vad gulligt.
Jag är barnlös, troslös, bottenlös och hopplös, men planerar att i dina ögon klättra ännu längre ner på stegen. Ända ner i rännstenen. Där tänker jag leva tillsammans med råttorna och skaffa en fin liten råttbebis. Eller elva. Och knyta fast dem i svansen 🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀
Föräldrar som gör så kan få problem med alla sina barn när de är vuxna. Inte för att de bryr sig mer då. Alla som får barn tänker inte på att barnen en dag är vuxna. De tycks tro att det är en lek med dockor. 😥
När jag var ensamstående med två barn, var mitt minsta problem att få män intresserade av att ha ett förhållande med mig. Hur lätt som helst och de flesta var utan barn. Liksom han jag till slut gifte mig med för 18 år sedan. Vi fick även två gemensamma barn. Din teori stämmer inte, var lite mer öppen och modern så blir inte bara livet roligare - även du
Jag håller med Um Hamza. Det är bara du, TS, som tycker det är ?skämmigt? att dejta en mamma med barn. Det svenska samhället är fullt av både singelmammor och singelpappor. Ingen tycker att det är konstigt. Du verkar ha en konservativ machosyn på kvinnor och parrelationer. Och varför uttrycker du dig som du gör? ?Lägre i rang?? Det är helt ok att inte vilja dejta kvinnor med barn, men du antyder ju dessutom att du ser ned på dem. Sedan kan man ju också undra varför du förutsätter att du som barnlös man är attraktiv i dessa kvinnors ögon.