Inlägg från: Önskarsyskon2023 |Visa alla inlägg
  • Önskarsyskon2023

BIM December 2022

JSAG skrev 2022-12-17 12:24:54 följande:

ÄNTLIGEN❤️

Började testa igår på ÄL+9 (översta babyplan) och tyckte mig se ett svagt streck men tänkte att de va ett spökstreck som alla andra gånger. Imorse ÄL+10 tog jag ett till babyplan där jag verkligen kunde se ett streck som till och med hade rosa inslag, så pass att jag vågade plocka fram ett digitalt? 5 långa minutrar innan detta fina resultatet dök upp! 

Trodde aldrig att jag skulle få se detta resultatet då jag nyligen blivit diagnostiserad med PCOS och har behövt hjälp med ägglossnings-stimulerande tabletter! 
    Stort stort grattis! 🥰
  • Önskarsyskon2023
    Tjoppa12 skrev 2022-12-17 22:15:19 följande:

Hej!

Jag har bim 30 december. Fick sjukt starkt positivt på ägglossningstest igår och det är fortfarande positivt men inte riktigt lika starkt som igår. Så förhoppningsvis så har det släppt ett ägg, men jag har aldrig känt det äggviteliknande sekretet som flera andra tydligen får?

Någon mer som är utan dessa ? 

Jag får inte heller de. kan känna att jag har ?lösare? flytningar men får inget sådär segt som folk skriver om.
  • Önskarsyskon2023
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-18 10:38:33 följande:

Jag tror kanske jag har plussat.. vad tror ni?? är på ÄL + 9 idag och fick detta nu imorse 
    Det tror jag att du har! Stort grattis! 🥰
  • Önskarsyskon2023

hej på er! Jag känner mig lite trög men vad menas med att jag ska testa pdg? Försökt googla men förstår inte helt. Vad jag förstått så betyder det något om ifall äl skett eller ej? Någon som vet mer? 😅
  • Önskarsyskon2023

Ja jag hittade den också. Tack! :)
    Det är alltså då ett test man tar? Eller ett tidigt gravtes? det är de jag inte fattar. För googlar jag på sånt test hittar jag inget. Jag tänkte inte gå o köpa det isf jag var bara nyfiken på vad det var för ngt då jag aldrig hört talas om sådana twst om de nu finns. 

• Önskarsyskon2023

Där ser man! Jag kom in på någon sida nu där det stog att man ibland kan göra det när man gör ivf. så antar att appen bara är förinställd på alla scenarion, vilket är bra. ☺️ tack snälla för hjälp! :)

• Önskarsyskon2023
    Anonym (Freja) skrev 2022-12-19 07:47:55 följande:

ÄL + 11
    inget ordentligt positivt Äl test men räknat från när det blev starkt. 

synptom: torr i underlivet, en helvetes pms och hård i magen (det är var som känts ovanligt) 

jag är i totalt chock. 

stort stort grattis! 🥰

• Önskarsyskon2023
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-12-19 08:18:20 följande:

Gårdagens och dagens test. ÄL + 9 och ÄL + 10.. Snälla håll med mig om att det verkar som att jag är gravid??

Jättetidigt såklart, ska ha min mens på fredag först så bim - 4 idag då

håller med dig! Stort Grattis! 🥰🥰

• Önskarsyskon2023
    Anonym (Milla) skrev 2022-12-20 12:59:06 följande:

Är det sant??? Äl+17 
    Är det verkligen positivt? Kan testen visa fel?? Har väntat på detta sedan i våras 😭
     Solklart plus! Stort grattis! 🥰
  • Önskarsyskon2023

Hej tjejer! 

har en fråga gällande missfall. Fattar att ni inte kan svara helt såklart men behöver nog bara ventilera lite. Jag har fått missfall innan men då hade jag så konstig menscykel då det var ganska snart efter jag fick min dotter så förstog ingenting förrän jag såg vad som kom ut. Men nu sen igår har jag haft som små kramper i nedre delen av magen. Det kommer som hugg och jag mår illa. Känns allmänt Konstigt. mensen är ju inte på g än på någon vecka så tänker inte att det är de. Brukar heller inte få någon vidare mensvärk. Men skulle det kunna vara ett missfall på g? Eller är de för tidigt för de också?
    jag tempade trots allt denna månad med och idag tog den yrterligare ett steg nedåt. Kan det tyda på missfall me? Någon som kan ha någon aning?

Svar på tråden BIM December 2022