Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM December 2022

Elina24 tack jag vet, försök nummer 5 eller 6,minns inte. Fick tidigt missfall första försöket och efter det har det inte tagit sig. Men nu är jag sen, dock negativt på bim. Så vi får se 👏😊 Håller tummarna för dig, vilket försök är ni på?

Bim +3,ingen mens 👀 Negativt test på bim, när törs jag testa nästa gång tro?
    Haft molvärk som kommer och går sedan några dagar innan bim, drömde igår natt att jag plussade starkt på en offentlig toalett 😂 Och i natt kväljdes jag i sömnen 🥴

Foodie och linn: jag testade ju på bim och det var negativt. Har som sagt molvärk som strålar ned mot ljumsken, ska nog hålla mig till helgen men tror besvikelsen kommer bli enorm..
    Sonen var ju en "hoppsan" så där behövde man som inte vänta in/oroa sig, testade två veckor efter bim då jag började sakna mensen och testet var pos 🤷?♀️ As Easy as that 🤪
    Gå inte upp hopp nån av er, om mensen inte kommit är det inte något säkert än 

Kan vara som så att min äl var 24-25/11 då jag hade en liten tempökning den 25/11, vilket isf skulle innebära att min bim inte är förrän om 2 dgr. Isåfall är oddsen lika med typ 0 då vi senaste hade sex den 19 om jag inte minns fel 🤪
    Ja nå vi får se, bara vänta och hoppas 👏😊
    Är sjukt svullen över magen och har som sagt molvärk som kommer och går, men det är förmodligen mensen som är på intågande. 

Hej på er!

Nu börjar jag bli lite orolig alltså. Min mens är 19 dagar sen. Inte haft min mens sedan 3 nov. Har galet svullen mage och ont emellanåt, tänk typ mensvärk fast med inslag av ilningar typ. Negativt test för ca 5dgr sedan. 
    Hur ska jag veta när nästa ÄL är? Aldrig haft så lång mens cykel och detta gör mig uppriktigt stressad (vilket inte ökar oddsen att den ska komma). Ska jag ringa gyn eller vad tusan gör man?

Hej alla, igen!
    Uppdatering, på bim +10 passade det för mensen att du yla upp så skönt att kroppen funkar. Har nog aldrig varit så lättad över tand röd. Nu blir det nya tag i januari tråden, önskar alla stort lycka till på bim dagen 😍😍

Svar på tråden BIM December 2022