• Sanlin90

BIM December 2022

Men vad är det här?! Mensen lyser med sin frånvaro!

• Sanlin90
    Anonym (Jag) skrev 2022-12-16 10:23:43 följande:
    Ta ett test :)
    Har tagit flera alla är negativa!
  • Sanlin90

Nu vill jag bara att mensen kommer men istället är jag astrött idag och brösten började spänna och typ svida ikväll..

• Sanlin90

Igårkväll började brösten spänna mer och inatt vaknade jag av att jag drömde att jag plussade flera gånger, jag drömmer aldrig alls!

• Sanlin90
    JSAG skrev 2022-12-17 12:24:54 följande:

ÄNTLIGEN❤️

Började testa igår på ÄL+9 (översta babyplan) och tyckte mig se ett svagt streck men tänkte att de va ett spökstreck som alla andra gånger. Imorse ÄL+10 tog jag ett till babyplan där jag verkligen kunde se ett streck som till och med hade rosa inslag, så pass att jag vågade plocka fram ett digitalt? 5 långa minutrar innan detta fina resultatet dök upp! 

Trodde aldrig att jag skulle få se detta resultatet då jag nyligen blivit diagnostiserad med PCOS och har behövt hjälp med ägglossnings-stimulerande tabletter! 
    Grattis!! Hoppas jag kan få se det med snart !
  • Sanlin90

Nu börjar jag bli jätte frustrerad :( bim+5 idag och tempen va hög imorse fortfarande, har inte tempat ordentligt så vet inte när äl va utan bara lite sporadiskt och den har varit högre i 2 v nu men inga tecken på
    mens inget positivt test?..

• Sanlin90

Bim+6 hade en vagt färgad flytning imorse och haft lite kramper idag men ingen mens eller så

• Sanlin90

Drömmenomettplus det var inte ens rosa bara vagt orangeaktigt en liten dutt men hoppas innerligt på nidblödning, va ju i samband med mycket molvärk med! Vet inte när jag kan testa igen!

• Sanlin90

Grattis till plus!

jag tappade hoppet imorse då tempen va jättelåg men sov med öppet fönster och hade sovit med öppen mun, har fortsatt haft vallningar och känt mig varm och haft molvärk. 

• Sanlin90
    Loulou92 tack för du frågar! Det går åt skogen! Ingen mens ännu men hade en blödning i imorse efter mys med sambon igårkväll och tempen har ökat så min teori är äl blödning, nidblödning eller ingen aning blödning typ. 
  • Sanlin90
    Loulou92 skrev 2022-12-28 11:27:41 följande:

Men vad underligt!
    Kanske ingen ägglossning förra cykeln så ingen mens? Och så har det börjat om nu?

Jaa jätteunderligt!
    ja jag tror mest på ägglossning nu för har endel molvärk och brösten började göra ont för en stund sedan
  • Sanlin90

Vi prickade in perfekt om det är ägglossning med för 3 dagar sen och igår :)

• Sanlin90
    Loulou92 skrev 2022-12-28 13:16:17 följande:
    Hoppas! 🤞
    Hur går det för dig? Har inte hängt med så värst i tråden!
  • Sanlin90
    Loulou92 skrev 2022-12-29 09:56:52 följande:
    Jodå, ÄL+5 så den eviga väntan är igång.
    den här gången ska jag verkligen försöka hålla mig till äl+11 minst.

Blev dundersjuk precis efter min ägglossning, vet inte om det kan påverka negativt men hoppas inte det.
    Har snarare hört att det kan påverka positivt :)
  • Sanlin90

Loulou92 ja lite så är det ju! Skönt att kunna bli gravid lätt iaf men jobbigt att inte kunna behålla!

jag fickndet här testet nyss men har fått mycket spök på babyplan men sällan inom tiden! Men det syns väll inte här
  • Sanlin90

Jag är på bim+20-22 typ så äl måste uteblivit, beräknad mens va 13de december. 

Svar på tråden BIM December 2022