Inlägg från: Anonym (Foodie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Foodie)

BIM December 2022

82lindis: har för mig att den blinkande ÄL testet visar på östrogen när de blinkar och fast smiley när LH är positivt. En vanlig sticka visar ju bara LH så skulle väl säga att båda stickorna har rätt 😊

• Anonym (Foodie)
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-29 12:44:10 följande:

Foodie: jag har haft väldigt oregelbunden mens de senaste så för tre månader sen nu slutade jag med p-piller för blödde typ hela tiden. Men skulle säga att den kortare cykeln stämmer bäst om Jag tänker på hur det alltid har varit. när jag inte ätit p-piller förut alltså. Men nu har de varit allt från 17-30 dagar. Men aldrig så långt som premom nu räknar ut. då skulle jag ha en cykel på 34 dagar isf. Blir halvdepp me av att testa. Men kan heller inte låta bli

Okej då förstår jag hur din situation är, hoppas den blir tillbaka till de normala snart
  • Anonym (Foodie)

Babyshark: jag meddelar inte om ÄL resultaten, min man får lite presentationsångest kan man säga 🤭 han fattar ju när jag har det omkring, är med på noterna men jag säger aldrig vilken dag det ger utslag på självaste testerna. Vi kör oftast varannan dag under det fertila fönstret så att säga

• Anonym (Foodie)

Loulou: det ser ut som att du har haft äl för en vecka sen och att de skedde en dipp. De e ju normalt med en dags dipp (implantering) du hade dock 2 men gissar ändå att du hade förra veckan. Din temp går dock neråt nu så min gissning är tyvärr att din mens kanske dyker upp idag/imorgon

Ajn: ser ingen bild tyvärr så vet inte riktigt vad du menar med intervaller 😊

• Anonym (Foodie)

Sanlin90: låter som du haft ÄL

Ajn: ja alltså den ska ju öka successivt för att sedan minska efter ÄL. Ibland får man tydligt positivt streck på stickorna men ibland kan man missa peaken. Baserat bara på de bilder du visar så kan de va så att ÄL skett 😊 men man har alltid mer eller mindre LH i kroppen.

• Anonym (Foodie)
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-30 08:38:58 följande:
    Negativt gravtest igår. Idag mpr jag så jäkla illa så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Exakt på samma sätt som när jag väntade dottern. och tempen vet jag inte va den håller på med. Höjning idag när mensen borde vara runt hörnet. ska den inte fortsätta nedåt eller gör den så innan mens?
    Det kan ju vara så att du testat för tidigt (hoppas på det iaf). Men för vissa droppar temperaturen samma dag eller dagen innan mens 😊 så sålänge den är över strecket och även ökar (märks även imorgon om du får en låg eller hög temp) så är de ju positivt, då har du fortfarande en chans 😊
  • Anonym (Foodie)

Sofiaa: du kopierar texten med den senaste listan och klistrar in det i ditt inlägg sedan skriver du in ditt namn 😊

• Anonym (Foodie)

Grattis Alice2018 💕😊

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: ja alltså förra månaden hade ja så ömma bröst från ÄL och framåt, molvärk, kände i ryggen. Sååå starka PMS symptom men nu, ingenting ???? är det bra? Är det dåligt? Man vet ingenting men stör mig på kroppen som ska luras konstant hahaha

Guldkvinnan: 2 dagar låter kort, så kan ju vara en nidis ! Håller tummarna 😊

• Anonym (Foodie)

Jaaa suck !!! Hahahaha

Svar på tråden BIM December 2022