• Sanlin90

BIM December 2022

Alla mina symtom är som bortblåsta, kånner inget i brösten, inget humör bara yttepytte molvärk

• Sanlin90

Usch så jobbigt och vänta ut tiden, äl +7-8 troligen jag har haft sjuk halsbränna som kommer och går sedan igår kväll och idag när jag gick promenad drog det och kändes i livmodern, sa tom till sambon att min livmoder gjorde ont! Även lätt yrsel när jag reser mig. 
    men all pms är som bortblåst inga onda bröst inget surskalligt eller så.

• Sanlin90

Jag googlade lite på engelska igår det stod att ett väldigt ovanligt symtom på grav kan va hicka för progesteronet påverkar mag och tarmkanalen, jag har haft halsbränna och hicka deluxe sedan i fredags kväll men ökat progesteron kan ju bara va för man haft äl med.
    någon som haft så ökat med halsbränna/hicka mellan äl o mens/grav?

• Sanlin90

Någon som fått extrema ådror OVANFÖR brösten? Jag har väldigt stor tung och hängig byst så dom ser typ ut som vanligt men ovanför är jag knallblå? har även typ en dragande ganska skarp smärta från långt ner upp mot höftbenen? Någon som haft det?

• Sanlin90

Hur långt innan mens brukar ni få mensvärk? Jag har ca 3-6 dagar kvar och har irriterande molande som kommer och går, inget plus. 

• Sanlin90

Bim-3 äl+11 idag har jag lite ont inuti underlivet? Aldrig varit mer om, trött så jag håller på att avlida känns det som och har typ lotion aktiga flytningar, jag har ALDRIG haft flytningar utom under äl så det är märkligt, mår illa med till och från men har ätit något jag tål sissodär så det är nog därför..
    någon mer med bim i dagarna? Vad känner ni? Har ni några symtom?

• Sanlin90
    Elina24 skrev 2022-12-07 16:40:53 följande:
    Jag har bim idag. har mensvärk så det känns ju som att den kommer när som. Reagerade igår på att brösten är lite större, idag sticker det i dom också. 
    Jag har lite lustig känsla i brösten med, småspännig typ.
    har du tagit test?
  • Sanlin90

Ettanvandarnamn123 jag testar långt i förväg alltid kan inte hålla mig! Va neg idag

• Sanlin90

Jag får nog ge upp hoppet om en graviditet nu, inga symtom alls utom att jag blev väldigt ledsen nu för jag så gärna vill och är såntrött på min kropp som inte funkar, känner mig nu osäker på om jag ens haft äl.. mens under helgen om jag haft det och jag bara hatar allt!!

• Sanlin90

Bara för det fick jag ett extremsvagt test och ont i ena bröstet och när jag kände på det kom en droppe mjölk?! Jag har inte haft mjölk indom på 1 år iaf!

Svar på tråden BIM December 2022