-
Åhh jag tror jag ser nått litet, svårt att säga om de e färgrester eller inte. Håller tummarna ! 🥰❤️trefaldigmästareikärlek skrev 2022-11-28 10:35:40 följande:Färgrester el svagt pos? Äl +9
-
Trefaldigmästareikärlek: spännande ! Testa med morgonurin imorgon 😄 de e svårt att säga ibland kan "torkstrecket" synas men finns något litet där och hoppas verkligen att de inte bara spökar nu !
-
Jordgubsfelle: trist att höra, mina tankar är med dig och hoppas verkligen ni får det efterlängtade plusset snart 🙏💕 ta hand om er !
-
Min temp ökar och jag hade typ frossa under natten och idag haft väldigt lätt feber (37.8 max) som sen går ner av sig självt.. ingen aning vad som sker men något virus verkar jag ha. Äl +5 så kan ju inte vara nått symptom..
Någon som lyckats bli gravid tidigare trots förkylning/feber 🥲? -
Lite önskedrömmar att de är ett symptom 🤣
-
Förstår dig 😂😂 så segt denna perioden med att känna av saker och ting. Hoppas bara förkylning/feber släpper nu för tempningen känns lite missvisande 😅
-
Ja exakt, så vet när de hade utslag och under ÄL blev jag sjuk och tvingade mig själv till mys trots feber och 😴 hahaha
Körde du med me stickor ?
Bifogar min graf 😊
-
Helt sjukt hur man letar tecken direkt trots att man vet att de inte går att känna nått så tidigt hahahaEttfrö skrev 2022-11-28 20:03:35 följande:
Har ju precis haft äl, vilket jag är helt säker på då jag kollat med vul på klinik och tagit ägglossningsspruta. Självklart letar jag redan nu efter tecken jag brukar ha ömma bröst direkt efter ägglossning, men det har jag inte nu...
-
Oh noo, krya krya !!trefaldigmästareikärlek skrev 2022-11-29 07:42:25 följande:
Foodoe: haha ja det blir nästan ett destruktivt beteende.. 😂 "äsch, vem bryr sig om lite lunginflammation och feber, här ska göras barn. Nu kör vi"
Ettfrö: jag brukar också ha ömma bröst, denna månad ingenting alls.. 👀 Såklart börjar man hoppas, 🥴
Själv har jag blivit sämre igen, öroninflammation (vilket jag inte haft sen jag var barn) bihåleinflammation och febern är tillbaka. Min tempkurva ser helt absurd ut 😂
Visst är det så hahaha, har med lite avsaknad av symptom. Förra månaden hade jag allt från "mensvärk", ömma bröst, ont i ryggen etc direkt efter ÄL fram till mensen men nu ingenting. Vet att de kan skilja sig mellan cykler men man hoppas ju haha -
Önskarsyskon2023: Så förvirrande när de är olika BIM. Vilken av de olika datumen stämmer mest överens med när du brukar ?
Frufröken: Antar att man helt enkelt ställer in sig från början, så som du säger blir kanske då lika bra att försöka ordentligt direkt 😊
Trefaldigmästareikärlek: oh noo..Men du -3 är fortfarande tidigt. Vet att man tänker att många andra plussar på +8 ÄL men de vanligaste är ju på och efter BIM. Så håll hoppet uppe 💕