Inlägg från: Anonym (Mililo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mililo)

BIM December 2022

Funderar lite. Senaste 3 dagarna har jag haft dessa symtom: 

9e: blodtrycksfall när jag reser mig upp vid flera tillfällen. På sen eftermiddag/kvällen är jag öm vid äggstockarna eller eventuellt ligamentet? När jag rör mig. Börjar bli mera kissnödig.

10e: "sura uppstötningar" på kvällen när jag ska sova. Får svårt att sova pga detta. Ont i äggstockarna eller ligamentet när jag hosta/nös. Kissnödig hela tiden.

11e: kissnödig ofta och ömma svullna bröst.

Oregelbunden mens för tillfället så har inte koll på ägglossning o liknande. Någon som känt såhär vid ägglossning? Eller vid plus? Någon som fått ligament smärtor tidigt?

• Anonym (Mililo)

Ser ni något alls? 🥺 Jag ser svagt men ännu tidigt. Att man ska plåga sig med o testa tidigt 😬
  • Anonym (Mililo)

Tack för era svar igår! Va så himla trött att ögonen gick i kors men läste de ni skrev ❤️ dagens test va morgon urin. Ser ett tydligare streck idag nu på morgonen men av någon anledning får de mig att tveka ännu mera. Troligen för att mentalt skydda mig mot att bli ledsen när mensen dyker upp? 

Men samtidigt får jag hopp. 😳 

Nedersta testet på bilden här ovanför är i morse och översta är från igår.

Och en svartvit bild som igår 🙈

Snälla säg att ni ser något. Snälla säg att de ser ut som att de är stegring sedan igår.

Är spök vanliga på babyplan?

• Anonym (Mililo)
    Swave skrev 2022-12-14 09:13:44 följande:

Va tusan, bilderna kommer inte med...provar igen!

Åh tusan 😔 är bilderna tagna inom tiden? Rekommenderar du något annat test?
  • Anonym (Mililo)
    Swave skrev 2022-12-14 13:30:47 följande:

Ja, det är taget inom tidsraman. Jag tog den där bilden efter kanske 2min.

Nu är det ju inte säkert att dina test är spökisar, men jag fick det ganska så ofta och blivit väldigt besviken så för min mentala hälsas skull så bytte jag märke.

Nu har jag provat köpa tester från Graviditetskollen, så jag hoppas dom kommer funka bättre för mig :)

Håller tummarna för att dina test är plus Hjärta

Så tråkigt med spökstreck 🥺❤️ 

Lite slösaktigt jag vet. Men provade att doppa ett test i vatten och ett i kiss nu för o se om de blir streck även på vattnet pga spök. Såhär blev resultatet: 
  • Anonym (Mililo)

Känns som de är för dålig ökning? Även om de är tidigt så borde de väl öka mera? (Vet att hcg dubblas efter 48 timmar men ändå)
  • Anonym (Mililo)
    Swave skrev 2022-12-15 13:31:17 följande:

Ser ingen ökning alls, så det är nog kanske bara Babyplans kända spökstreck ändå.

Testa med ett annat märke :)

Åh synd! 😔 får beställa hem från annat företag.

Här är 48 timmar mellan  testen 
  • Anonym (Mililo)
    Anonym (Jag) skrev 2022-12-15 14:44:19 följande:

Milolo tyvärr är det neg :( hur långt efter äl är du? 

Tack för att du tog dig tid o kolla! Är fortfarande bara på äl+10 så finns hopp. En sak som ger mig hopp är att strecket är rosa o inte grått som jag haft på tidigare spökstreck. 

Vet tyvärr inte om de syns här men de är rosa. Så jag hoppas verkligen!!
  • Anonym (Mililo)
    Lillfia989 skrev 2022-12-16 11:18:46 följande:

Vi är på nästan lika dag och båda får såna där streck på babyplans. Jag är på Äl+10 men har så mycket mensvärk och hugg i livmodern så jag är nästan 100 mensen är på gång. men man kan ju ändå hoppas det blir starkare streck Oskyldig

Hoppas din mens inte dyker upp! Kan du lägga upp en bättre bild på ditt test (inom testtiden) om du har de 🙈 eller om du tagit ett nytt test idag?
Svar på tråden BIM December 2022