• Elina24

BIM December 2022

Hej på er! Första gången jag skriver här. Testade idag bim-4 och kaaaanske var det nåt där, så nu lever jag på hoppet några dagar. Känner symptom som iofs lika gärna kan vara pga mens men man hoppas ju.

• Elina24
    Nininini skrev 2022-12-04 19:35:30 följande:
    Samma här! Bim-4 idag och anar ett svaaagt streck på stickan 🙈 (tror jag) 😅
    Jaaa jag ser 😃 Grattis! Det är tydligare än vad jag hade 😁
  • Elina24
    Hannis1983 skrev 2022-12-05 07:27:53 följande:

här kommer mensen nu på morgonen så vi får se vilka jag möter i januari tråden när den skapas. 

lycka till alla andra ♥️

Lycka till nästa gång ????🏻
  • Elina24
    Elina24 skrev 2022-12-05 08:01:16 följande:
    Lycka till nästa gång ????🏻
    Oj vad konstigt det blev. Skulle vara en emoji iaf Glad
  • Elina24
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-05 12:34:58 följande:

Elina24 ge inte upp, två dagar kam göra mkt 😊

Tack för hoppet 😊 det är en bergochdalbana av känslor det här.
  • Elina24
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-05 13:10:23 följande:

Elina24 tack jag vet, försök nummer 5 eller 6,minns inte. Fick tidigt missfall första försöket och efter det har det inte tagit sig. Men nu är jag sen, dock negativt på bim. Så vi får se 👏😊 Håller tummarna för dig, vilket försök är ni på?

Jag håller tummarna för dig också! Det är andra försöket. Fick MA i maj och efter det höll vi upp ett tag. ❤️
  • Elina24
    Anonym (lilly) skrev 2022-12-05 14:54:01 följande:

Hej tjejer! 
    Enligt appen hade jag ägglossning igår, hade sex natten till lördag och trådiga flytningar på lördagen. Har endast lite vattniga nu (förlåt för info hehe). Får hoppas att det räcker! Är ju endast en gång som räcker för att det ska bli barn :) första barnet blev gjord på första försöker! Får hoppas denna blir lika lätt. Hur mår ni? 

Hoppas det gick vägen! 😊 För oss blev det en gång på själva ägglossningsdagen, kanske var för sent.. Vi blev gravida fort i somras men det slutade i MA.

När har du bim?

• Elina24
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-12-06 10:16:38 följande:

Bim +3,ingen mens 👀 Negativt test på bim, när törs jag testa nästa gång tro?
    Haft molvärk som kommer och går sedan några dagar innan bim, drömde igår natt att jag plussade starkt på en offentlig toalett 😂 Och i natt kväljdes jag i sömnen 🥴

Åh hoppas 😊 
    jag börjar förlika mig med att få mens imorrn på bim. 
  • Elina24
    Sannet skrev 2022-12-06 13:29:00 följande:

Jag hoppar på här. :) 

Hade ÄL 25/11 och BIM 10/12. 
    Tog ett test igår men det var negativt. Har sedan torsdags haft diverse ?bekymmer?; ömma bröst (brukar bara vara i Max 3 dagar annars), smärtor i livmodern liknade mensvärk (brukar vara i Max 3 dagar veckan innan mens annars), illamående - ibland mer och ibland lite, yrselattacker. 

Vågar inte tro något, men man hoppas ju verkligen!!! <3 

Hej! Jag har bim imorrn och känner en massa saker så man blir knäpp! Har också testat negativt men hoppet finns ändå på nåt konstigt sätt. Idag har jag haft mensvärk typ i attacker och sen ingenting.. 
  • Elina24
    Nininini skrev 2022-12-06 18:37:30 följande:

Mitt svaga streck i förrgår på bim-4 visade sig verkligen vara positivt 🙊😍

Bim-2 idag och positivt på det digitala testet 😍

Hoppas mitt lilla frö får stanna kvar och bli vår efterlängtade tredje och sista pusselbit ❤️

Lycka till alla ni som fortfarande väntar på era plus, snart är det eran tur ❤️

Grattis!! ❤️
  • Elina24
    Då var bim-dagen här. Känns som mensen kommer när som, väntar med spänning.. 😆
  • Elina24
    Skogensmagi skrev 2022-12-07 10:41:24 följande:

Har bim imorgon. Hade posetivt äl test den 25/11.. är så nojig har 1 utomkvedes och 5 kemiska graviditeter bakom mig på lite över 1 år 🙈💔❤ 

Nu hoppas vi mensen håller sig borta och att ett litet frö vill stanna. Men är rädd för att testen är så svaga ❤

Förstår oron! Men det ser ju positivt ut 😊 Är dom från samma dag?
  • Elina24
    Skogensmagi skrev 2022-12-07 11:15:56 följande:

Elina24 Ja dom är båda från imorse 🥰🙏

Dom blir säkert starkare om ett par dagar 😍👏🏻
  • Elina24
    Sanlin90 skrev 2022-12-07 16:35:52 följande:

Bim-3 äl+11 idag har jag lite ont inuti underlivet? Aldrig varit mer om, trött så jag håller på att avlida känns det som och har typ lotion aktiga flytningar, jag har ALDRIG haft flytningar utom under äl så det är märkligt, mår illa med till och från men har ätit något jag tål sissodär så det är nog därför..
    någon mer med bim i dagarna? Vad känner ni? Har ni några symtom?

Jag har bim idag. har mensvärk så det känns ju som att den kommer när som. Reagerade igår på att brösten är lite större, idag sticker det i dom också. 
  • Elina24
    Sanlin90 skrev 2022-12-07 17:05:23 följande:
    Jag har lite lustig känsla i brösten med, småspännig typ.
    har du tagit test?
    Jag tog ett negativt test för två dagar sedan. vill vänta nu för att inte bli besviken men det är svårt att hålla sig från att testa.
  • Elina24

Hade bim igår och idag var mensen där. nu slipper jag grubbla iaf.. 
    lycka till alla som är kvar i december 😊

Svar på tråden BIM December 2022