Äl el Nidblödning?!
Det skulle ju möjligen kunna vara så. Beräknade du äl bara utifrån en app? Hade du några äl-symptom? Enda sättet veta mer säkert är att göra VUL v.8.
Det skulle ju möjligen kunna vara så. Beräknade du äl bara utifrån en app? Hade du några äl-symptom? Enda sättet veta mer säkert är att göra VUL v.8.
Lite starkare test det nedre ja. Vissa sorters gravtest är alltid svaga fast inget är fel så stirra dg inte blind på det. Egentligen är det bättre om man nu absolut känner att man vill ta fler gravtest att ta ett sånt med veckor på med minst en veckas mellanrum. Då ska antalet veckor ha stigit.
Du har min tumme också!
Vad jag tror? Att du för sinnesfriden måste sluta testa. Du kommer aldrig utifrån testen få veta hur det egentligen står till. Då måste man göra VUL tidigast v.8. Du borde verkligen sluta testa nu för du blir bara ännu mer stressad.
Ovissheten kan jag absolut förstå. Haft 4 m.f själv och var övertygad om ett 5:e när jag väntade första barnet. Men jag tvingade mig iväg på VUL v.13 och har aldrig i mitt liv blivit så chockad för den lille parveln levde ju! Jag hade ändå tagit hcg-prov varannan vecka som såg bra ut, men jag litade inte på det för jag blödde mycket v.7. Så du ser- oavsett vad test, hcg, blödningar och ens sinne säger så är det enda avgörande VUL.
Låt åtminstone bli testen imorron- lovar du det?
Bra!