Min sambo vill inte ha fler barn efter två år försök
Vi har en fantastisk perfekt smart underbar son på snart 3 år. Han är det finaste jag har och så intelligent, tidig i utvecklingen och charmig, social, fullt frisk. Helt perfekt helt enkelt.När vi fick honom kände vi båda att vi ville ha ett barn till. Mindre än ett år senare startade vi bebisverkstan. Men jag blev aldrig gravid. Vi har försökt nu i snart 2 år, fortfarande inte gravid och nu har min man gett upp, han vill inte, orkar inte mer?.
Det känns tungt, tufft men finns inget jag kan göra. Samtidig förstår jag honom, jag är sjukt trött, less på att tänka på ägglossning å planera in sex osv. Men längtan efter ett barn till är så stor. jag försöker tänka hur fantastisk son jag har å att jag kan ge honom all kärlek. Ändå vill jag ha ett barn till. Å då kan ibland tankar komma som att tänk om min första son känner sig bortglömd, eller att jag får ett barn som kräver mer av min tid, uppmärksamhet. sen ser jag alla familjer med flera barn som leker med varann. Jag tänker julafton, hur fantastiskt det är med fler barn osv.
Han vet min längtan å kanske har min längtan och desperation gjort att han känner tvärtom. han vill ha fler barn, men han orkar inte mer just nu? att försöka ha sex på tid osv.
Jag vill samtidigt att han ska få växa upp med ett syskon å leka med osv
så förvirrande just nu allt