Inlägg från: Mandish |Visa alla inlägg
  • Mandish

BF Juli 2023

Ni kan skriva upp mig! Plussade (väldigt svagt streck) för 2,5veckor sedan, och med starkt streck för 1 vecka sedan. Enligt min app är det BF 21 juli. Vecka 6+5

Har inga symptom än förutom att brösten har vuxit till sig lite. Hur mår ni?

• Mandish
    Primulina skrev 2022-12-09 20:10:31 följande:
    Jag jar äntligen börja må bättre och va piggare sen en månad sittande i soffan konstant lätt illamående. KUB om 2 veckor. 
    Skönt! Jag mår för bra känns det som. Från idag verkligen för bra. I måndags spydde jag lite galla (enda gången) men jag börjar bli rädd att det är något dåligt hehe..  första UL om 4 veckor.
  • Mandish
    MyranPyran84 skrev 2023-01-05 15:34:39 följande:

Var på ul för KUB igår och fick 1:4298 på Trisomi 13 och 1:20000 på de andra två. Känns ganska bra, värsta ångesten har släppt. Men vågar inte ropa hej än så vi tog blodprov för NIPT också. Så nu är det två låååånga veckor väntan på det svaret. 

Hur har det gått för er andra? 

Hur mår ni? Mitt illamående börjar så sakteliga släppa sitt järngrepp?

Blev också framflyttat till bf 13/7. Skrattande

Fick inte veta så mycket på KUB som du, de sa bara att det var inte så troligt om vi skulle få 5000 barn så skulle ett ha down syndrom, men då låter ju dina odds bättre och du är trots det orolig??
Svar på tråden BF Juli 2023