BF Juli 2023
Hej!
Jag hoppar också in här Plussade i onsdags och har bf troligen 4 juli 2023. Detta blir vårt första barn
Hej!
Jag hoppar också in här Plussade i onsdags och har bf troligen 4 juli 2023. Detta blir vårt första barn
Jag fick symtom innan BIM och tycker de sitter kvar Jag tycker att jag fortfarande är en del kissnödig, vilket jag blev tidigt. Magen är extremt svullen, ser verkligen ut som en gravidmage även om det bara är svullnad haha, detta kom också tidigt och sitter kvar Har fått ömmare och större bröst, samt mycket tydliga blodådror! Lite flytningar, växtvärk som kommer och går i livmoder och i nedre delen av ryggen/svanken.
Min senaste mens var 27 september och plussade den 26 oktober, betyder detta att jag är i vecka 5 nu? Det står så i min app, men i en annan står det v 4?
Lägger till mig 4/7:
Hur gör ni med vitaminer? Jag har inte ätit folsyra eftersom detta var så oväntat, men har börjat nu. Äter ni gravidvitaminer också? Eller bara vitaminer för gravida? Jag har glömt hur man brukar göra 🙈
Hej, hur mår ni andra? Jag hade väldigt kraftigt illamående förra graviditeten och det har ännu inte kommit något sådant vilket jag är tacksam för, är nog för tidigt. Men jag känner mig så slut, har kanske också haft lite mycket runtomkring mig sista tiden. Så måste t det lite lugnt. Men jag känner mig yr på ett vis jag inte brukar ha och så känner jag mig ?gråtig? och känslomässig. Känner ni andra något?
Tog ett till test idag på BIM +8, mycket starkare än för en vecka sedan 😊
Varit lite frånvarande i tråden, åkte in till gynakuten igår med misstänkt utomkvedshavandeskap, då jag blödit lite sen i sön samt fik kraftiga smärtor nere i magen från ingenstans.. (Har två tidiga missfall aug/sep) men det var inte likt dessa..
Ska tillbaka på fredag morgon igen så får vi se om hcg ökat samt om de kan se något på vul, de såg inget igår vilket jag tänker att de borde i v 5+0..
Vilken berg och dalbana detta kan vara ibland
Jag kommer också göra en form av KUB här 😊 Jag och min sambo bor utomlands för tillfället och vi ska göra det här, det är biokemisk screening + ultraljud, som man kan göra v. 11-13, så jag tror vi kör på v.12, vilket är i december 😊 Längtar så! Känner att det moler lite i magen och kittlar så allt verkar gå bra med symtomen, ska bli så kul att gå på sitt första ultraljud
Cocachins, vad spännande med VUL så snart, du får uppdatera oss om vad man såg så tidigt!
Har varit på hälsosamtal idag och bokat tid för blodprov inför KUB, blir i början av december.
Beställde hem digitalt test och nu kan jag nog börja tro att det kan gå vägen