BF Juli 2023
Hej. Jag har oxå precis plussat med bf 8 juli
Har tre barn sen innan.
Haft två tidigare missfall . Så stark oro finns
Hej. Jag har oxå precis plussat med bf 8 juli
Har tre barn sen innan.
Haft två tidigare missfall . Så stark oro finns
Kul att fler hittat hit, hur mår ni alla?
Jag haft ont i brösten samt lite illamående, det som dock varit värst är att jag hela förra veckan vaknat vid 4-5 på morgonen och inte kunnat somna om //
Hej, vad roligt, omtumlande och overkligt det känns. Jag plussade precis här idag på Äl+10 eller 11. Så det är väldigt tidigt. Men jag tänker att jag ska ändå våga mig på att gå med här ❤️ Det är vårt andra barn och denna gång tog det sig på 4 eller 5:e försöket (hade ett misslyckat försök med tajmingen). Jag väntar med att gå med i fb-gruppen men får jag ett tickande hjärtat här om några veckor så kommer jag! Så spännande! ❤️
Hallå la till mig i listan oxå haha..
Hoppas alla mår bra ..
Är i vecka 4+2nu o ska ringa imorgon o be om tidigt vul
Väldigt mycket oro
Trötthet o hungero metallsmak mest
Hur gör ni med vitaminer? Jag har inte ätit folsyra eftersom detta var så oväntat, men har börjat nu. Äter ni gravidvitaminer också? Eller bara vitaminer för gravida? Jag har glömt hur man brukar göra 🙈
Hej tjejer!
Jag plussade för ca en vecka sen. BF 7/7, det blir vårt fjärde barn. Var gravid i januari i år men fick missfall i vecka 8, så hoppas att allt blir väl denna gång.
Har haft lätt illamående i nästan en vecka, haft ömma bröstvårtor i nästan 2 veckor. Magen är super svullen haha så blir svårt "dölja" graviditeten.
Hej! Har plussat idag precis. Ingen aning om när jag hade ÄL 😅 så vet inte riktigt när det blir BF. Men testet visade gravid 1-2.
har 3 barn sen tidigare varav den yngsta är nyss fyllda ett. Så det här var ett litet spännande upptäckt!
Varit lite frånvarande i tråden, åkte in till gynakuten igår med misstänkt utomkvedshavandeskap, då jag blödit lite sen i sön samt fik kraftiga smärtor nere i magen från ingenstans.. (Har två tidiga missfall aug/sep) men det var inte likt dessa..
Ska tillbaka på fredag morgon igen så får vi se om hcg ökat samt om de kan se något på vul, de såg inget igår vilket jag tänker att de borde i v 5+0..
Vilken berg och dalbana detta kan vara ibland
Lillahusets, jag känner precis likadant. Det känns osannolikt att man skulle ha sån tur att detta går vägen. Jag har dessutom aldrig haft missfall tidigare så har börjat tänka att sannolikheten då är större för det denna gång, så dumt!
Analyserar symptom och blir orolig för minsta lilla förändring mot att må lite bättre en stund. Tänk om man istället kunde använda tiden åt att glädjas för att man trots allt är gravid?