BF Juli 2023
Hej! det är väldigt tidigt men jag tänkte jag startar en grupp för oss som plussat och har Bf under Juli månad :)
Jag har BF 4 juli :) mitt första barn kom 14 veckor för tidigt men jag hoppas på att hen stannar inne längre än så :)
Hej! det är väldigt tidigt men jag tänkte jag startar en grupp för oss som plussat och har Bf under Juli månad :)
Jag har BF 4 juli :) mitt första barn kom 14 veckor för tidigt men jag hoppas på att hen stannar inne längre än så :)
Hej igen tjejer :) försökte också med länken men det gick inte. Mitt Bf är troligen i början av juli men kan bli ändrad till juni då jag gjort ivf :)
flyttar upp mig i listan då Bf är 1/7 enligt mitt tidiga ultraljud :)
1/7 T123, fjärde barnet
1/7 Primula, andra barnet
1/7 Malin845, andra barnet
4/7 Lillahusetss, första barnet
4/7 Grumpy88, tredje barnet
4/7 Sofian81, tredje barnet
Jag kan bjuda in er i Facebook gruppen, men behöver er Mail.. kan ni skicka det på privat meddelande? :)
@ Malin 845: Jag kan inte heller skicka meddelande till dig (och inte heller kopiera ditt inlägg) men går gärna med i fb-gruppen.
skickar nu :) har inte sett att du skrivit att du vill att jag ska skriva meddelande
hej igen, du har privat konto Så jag kan inte skicka meddelande till dig. Kan du tänka dig att låsa upp kontot eller skriva mailen här?
Hej
går gärna med i Facebookgruppen bf 22/7 , finns det en länk man kan gå via ?☺️
Hej!
Jag har bf 21 juli och vill gärna gå med i fb gruppen :)
Hej på er!
denna länk håller endast två dagar så snabba på att ansöka om att gå med i facebook gruppen :)
https://fb.me/g/p_ZKLKDZU7zsLcVC5R/0n4F3X1i