Har du förtroende för regeringen (efter 18 oktober 2022)
Det är helt sanslöst att Sverige har en statsminister som låter landet styras av detta parti..
www.sd-citat.nu/
Det är helt sanslöst att Sverige har en statsminister som låter landet styras av detta parti..
www.sd-citat.nu/
Välförtjänt. Vore det val idag skulle både L och KD få lämna riksdagen och M och SD skulle få lämna regeringsmakten.
Det är ta mig fan inte klokt att Sverige har en statsminister som inte har koll på vem som är biträdande statsminister.
Kvinnohatets fula tryne har återigen visats sig och som vanligt satt det på en Sverigedemokrat..
www.aftonbladet.se/nyheter/a/8Jv7Ow/sd-rostar-nej-till-konvention-mot-kvinnovald-i-eu
Så här ser lögnen ut.
Ledaren för det här gänget bjöd Jimmie Åkessson till Sverige i veckan..
www.dn.se/varlden/hot-och-angrepp-mot-borgmastare-nar-hogerextrema-mobiliserar-i-frankrike/
Kassa Kristersson briljerar..
Nu svamlar du igen. Allemansrätten gäller även i fjällen och på samernas mark. Sedan är det förbjudet att skrämma, störa eller driva bort renar. Större evenemang måste genomföras så att de inte stör rennäringen och det tycker jag är självklart.
Fjällmaraton i Vålådalen kommer bli av.
Beslutet från länsstyrelsen om att inte tillåta vissa delsträckor står fast ? vilket gör att arrangören får tänka om.
? Jag vet inte ens hur jag ska hantera det tidsmässigt och kostnadsmässigt, säger Patrik Nordin.