Inlägg från: MR INTUITIV |Visa alla inlägg
  • MR INTUITIV

Har du förtroende för regeringen (efter 18 oktober 2022)

Jag har ingen förtroende alls för nuvarande regering. Jag häpnar över hur extrema de är, vilka beslut de tar och vilka hycklare de är. Jag ser att det enda de gör är att skyffla ansvar på alla andra och ägnar sig åt smutskastning. Sedan sprider de mycket rasistiska fördomar, i många falla är det rena lögner och desinformation om framförallt muslimer. De lovade mycket före val men har inte gjort ett skit.

• MR INTUITIV
    Kirenaj68 skrev 2023-12-02 15:24:50 följande:
    Jag har röstat på SD sedan 2010 och det finns muslimer i min bekantskapskrets. Hyvens människor allihop som tar avstånd från allt vad radikal och extrem islamism står för och det är dem radikala nötterna Tidöregeringen bekämpar. Inte dem som sköter sig. Till och med du måste väl medge att det är rätt. Men det är ju förståeligt att ni rödgröna är rädda om era väljare och sluta yla om rasism. Det är ett ord som är så urvattnat nu att det har tappat all tyngd, så som ni rödgröna har missbrukat det ordet. Tyvärr, måste jag tillägga.   
    Nej du, SD är ett islamofobiskt parti som gör ingen skillnad mellan islamister muslimer. SD lever på att sprida hat och splittra samhället. SD är största hotet mot Sverige. Ingen annan har så pass mycket skadat vår säkerhet.
  • MR INTUITIV
    Hysteri skrev 2023-12-15 14:33:50 följande:
    Så du vill alltså ha Sharia som man har i Iran? Varför tycker du om sånt?
    Nej, men du verkar vilja ha nazistisk regering i Sverige. Varför tycker du om sådant?
  • MR INTUITIV

Jag litar inte ett dugg på nuvarande regering. De har inte gjort ett skit som är bra för Sverige. Snarare tvärtom. Sverige har aldrig haft så dåligt rykte internationellt. Vi ses som rasistiska islamofober som bränner koraner. Internt i Sverige försöker de splittra vårt samhälle och ekonomin har nog aldrig varit sämre. 

• MR INTUITIV
    Pehrmedh skrev 2024-01-13 23:21:00 följande:
    Vilka länder är det som ser Sverige som rasistiska islamofober?
    Rasisterna har vi importerat hit och de gapar och skriker på våra gator i någon religions namn om att Israel ska utplånar och judarna ska dö. 
    Jag pratar om SD och M.  Rasismen frodas och sprids tack vare dessa politiker. Ja, det finns rasister även bland invandrarna men det är endå politikerna och vad de säger och gör dom har värst påverkan på vad som händer med Sverige. Jag gillar inte att dessa politiker splittrar oss och vårt samhälle istället för att ena oss.
  • MR INTUITIV
    Pehrmedh skrev 2024-01-13 23:55:26 följande:
    Hur har du kommit fram till att det finns många rasister bland M -och SD-politiker?
    På samma sätt som du kommit fram till att det finns rasister bland invandrare. 
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen (efter 18 oktober 2022)