Är den nya regeringen bra eller dåligt för landet?
Varför skall aktivister tillåtas bedriva sin aktivism för skattepengar?
Angelika Bengtsson har bakgrund som dansare och reseledare. Hon presenterar ingen fakta som stödjer hennes påstående och hänvisar bara till egna tolkningar efter det att hon läst om IPCC rapporten. Man tar sig för pannan.
Svarade "bryr mig inte" då det faktiskt inte spelar någon roll. Alla springer de Kapitalets ärenden, från SD och Moderaterna till S och Vänsterpartiet. Det gäller till och med ytterkantspartier såsom Fi och AFS, samtliga är de i händerna på genusfittkapitalet! Ingenting kommer förändras under dessa fyra år utan allt kommer förvärras.
Det som verkligen förvånar är dock att folk fortfarande tror på det demokratiska systemet. I det bisarra och sjuka läge vi befinner oss är det naturligtvis inte en möjlighet att då och då avlägga en papperslapp i en låda för att ändra styret. Samtliga partier styrs av Kapitalet i ett system där pengar (och sex) är det enda sättet att kontrollera människor.
EEtt Moderat vallöften i praktiken..
Ja Jag anser att skatten på stora innehav på ISK är för låg. Jag noterar bara att Moderaterna gick till val på att sänka skatten på ISK men att de gör precis tvärtom och låter skatten öka. Den här typen av lögnaktiga vallöften kan ha fått väljare att rösta på M. Har jag inte rätt att kritisera det (oavsett vad jag tycker om beskattningen av ISK)?
Frågan är om Sverige någonsin tidigare har haft en så amatörmässig regering.