Inlägg från: Anonym (Seriöst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Seriöst)

Faderskapstest

Anonym (Anonym) skrev 2022-10-17 14:30:05 följande:

Det är så att jag är 24 år och vill skaffa barn. Helst hade jag velat göra det med en pappa som är ansvarstagande och pålitlig (vilket är helt omöjligt att veta säkert) Jag skulle kunna tänka mig att göra det på egen hand men egentligen skulle jag vilja att barnet har en pappa men det beror på.
    Det jag tänker är att göra mig med barn med någon (som jag aldrig berättar det för) och sedan har en annan som kan vara pappamaterial och då säga att jag blivit med barn med honom. Visar det sig sen då att det inte fungerar som jag vill så vill jag kunna ta hand om barnet på egen hand och då säger jag som det är. Att barnet inte är hans och får hela vårdnaden.
    Har själv vuxit upp under bedrövliga förhållanden med en pappa som bråkat i rätten flera gånger enbarrt för att jävlas och inte för att han var intresserad av att vara pappa. Min mamma var tvungen att tvinga mig åka till min pappa mot min vilja, det är en situation jag aldrig vill utsätta mitt barn för. 

Moral har jag ingen som ni märker!

Men alltså seriöst! Sånna tjejer som du vill man ju sätta stor jävla varningslampa på. Du funderar på att göra dig själv gravid med nån som inte sen får veta. Allvarligt så sjikt att ens tänka så. Åk iväg till Danmark eller whatever du kan bli inseminerad med sperma från frivillig anonym donator.  Sen när du fått barn kan du göra som alla andra träffa en kille som på FRIVILLIG väg växer in i papparollen för att han vill det. Du funderar seriöst på att ljuga och lura två män för din egen skull. Skämmes ta mig fan för dig! Du leker med andras liv väx upp. 
  • Anonym (Seriöst)

Nä det märks väldigt tydligt an nån slags jävla moral har du överhuvudtaget inte. Stackars män som råkar komma i din väg. Psykopat varning nästan.

Svar på tråden Faderskapstest