Inlägg från: Anonym (Foodie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Foodie)

BIM november 2022

Anonym (Ostkaka) skrev 2022-10-28 08:03:12 följande:
    Men nää, idag kom äl-flytningar... verkar som man kanske får säkra upp med ett till ligg... 
    Du kör inga ÄL tester, eller?
  • Anonym (Foodie)
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-10-28 12:31:07 följande:
    Nej jag gör inte det! Har klarat mig bra utan och mensen var regelbunden direkt efter min dotter föddes så jag trodde jag kunde lita på kroppen 😝
    Hahaha, att bli lurad av kroppen vart känner jag igen det ifrån 😆
  • Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-10-28 12:55:24 följande:

Glömde, ökad hunger som bara den!

Förstår dig, känner själv att man hoppas. Mycket av mina "symptom" har lagt sig mest brösten som ömmar massa bara men inget mer än så. Tempen ser ut att ha en trend nedåt just nu får se hur de blir imorgon. Så blir mer inställd på att de nog inte tog sig denna gång.

Håll ut med mig! Iaf helgen ut 😁
  • Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: jaaa 😍 tänkte testa på BIM om den inte dykt upp än eller så. Du ?

• Anonym (Foodie)

Trefaldigmästareikärlek: hänger på FL 😂 nej men jag försöker se serier och typ hitta på saker så tiden ska gå. Eftersom jag tempar så försöker jag kanalisera mitt behov att testa genom tempmätning varje morgon och ta det som bekräftelse att de ser bra/dåligt ut 😆 men tro mig det kliar i fingrarna att börja testa

Ostkaka: hahaha !

• Anonym (Foodie)

Tempen är över mittlinjen men trenden ser nedåtgående ut 🥺 första cykeln med att tempa men tappade hoppet en aning nyss. Har inget att jmf med riktigt men tempen känns för låg för att vara nått. Hoppas så klart fortfarande 🙏

• Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-10-29 09:50:08 följande:

Foodie håll ut!! Tempen säger inte allt!
    Min morgpntemp låg idag på 37,3. Jag är lågtempare vanligtvis. Har tre dagar till mens. Kan likväl vara förkylning som ev grav. 
    Var SÅ nära att ta ett tidigt test idag men skippade 😂

Åh tack för Peppen ! Håller ut 😄 skönt att kunna heja på varandra. Nu hoppas vi att mensen håller sig borta på BIM !
  • Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-10-30 07:59:36 följande:

God morgon alla!!
    Igår kväll blev det lite mys för mig och sambon, på äl +11. När jag gic k på toaletten efteråt hade jag tydligen blött litegrann under aktiviteten.
    Nu är jag orolig. Har hittills inte haft något mer, men kan vi ha stört ut en ev början till grav genom myset? 😔

Du behöver nog inte vara orolig att det ska störa en eventuell graviditet, det är perfectly safe och mysa. Så det skulle jag nog inte varit orolig för ☺️
  • Anonym (Foodie)

Spännande med blödande tandkött som symptom, helt galet vilka symptom de finns haha

Trefaldigmästareikärlek: igår på morgonen hade jag en brun flytning när jag torkade mig, tänkte jahopp att nu börjar mensen tidigt, men inget mer har skett. Har mensvärk till och från samt ömma bröst. Tempen ligger över strecket fortfarande, fick exakt samma temp som igår så nu vet jag inte om tempen ska upp eller ner haha. Så jag känner mig fintad av kroppen och vet inte alls vad jag ska tro 😅

• Anonym (Foodie)

Hahaha bara att beskriva på, hade med så imorse faktiskt. Ska du testa imorgon trefaldigmästareikärlek?

Mensvärk men fick återhopp när tempen steg lite idag 😄 nervöst att tempa nu hahaha

Kul att ni var flera med dessa symptom, nu hoppas vi att det är ett gravsymptom hehe

Svar på tråden BIM november 2022